برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۳ شهریور ۱۳۹۶

اپ iOS دیجی‌کالا را رایگان از سیب‌اپ دانلود کنید

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

نسخه‌ی iOS اپلیکیشن دیجی‌کالا را می‌توانید همین الان به صورت کاملا رایگان از اپ استور ایرانی سیب‌اپ دانلود کنید. همان‌طور که پیش از این گفته بودیم اپل جدیدا به بهانه‌های مختلف، برخی از اپلیکیشن‌های ایرانی از جمله دیجی‌کالا را از اپ استور حذف می‌کند. اگر پیش از این اپلیکیشن دیجی‌کالا را دانلود کرده بوده‌اید، همیشه می‌توانید با استفاده از این آموزش دوباره آن را از اپ استور دریافت کنید. ولی اگر به تازگی به جمع کاربران سیستم‌عامل iOS پیوسته‌اید یا قصد دارید برای اولین بار اپلیکیشن دیجی‌کالا را روی آیفون و آیپد خود نصب کنید، امکان این کار از طریق اپ استور ایرانی سیب‌اپ فراهم شده است.

برای استفاده از اپ استور ایرانی سیب‌اپ کافی است روی آیفون یا آیپدتان به آدرس وب new.sibapp.com بروید و طبق ویدیوی آموزشی زیر مراحل نصب و راه‌اندازی را انجام دهید.

پس از راه‌اندازی و ورود به سیب‌اپ می‌توانید اپلیکیشن دیجی‌کالا را در صفحه‌ی اصلی در بخش «برنامه‌های ایرانی» یا با جست‌وجو کردن واژه‌ی Digikala در تب «جستجو» به راحتی پیدا و روی گوشی خود نصب کنید.

اپلیکیشن iOS دیجی‌کالا را رایگان از سیب‌اپ دانلود کنید

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.