برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۶ آذر ۱۳۹۸

بازدید قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران از مرکز پردازش دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دیجی‌کالا روز چهارشنبه ششم آذر 1398 در مرکز پردازش دانش میزبان معاونت‌های شرکت بهره‌برداری مترو تهران بود. در این برنامه علی عبدالله‌پور، قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران، احسان بیسادی، معاون فرهنگی و اجتماعی و  محسن علیزاده، معاون طرح و برنامه، محسن محمدیان، مدیر روابط عمومی از شرکت بهره‌برداری مترو تهران به همراه 16 نفر دیگر از مدیران و معاونان این شرکت و سعید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا و امیرحسن موسوی، مدیر روابط عمومی دیجی‌کالا حضور داشتند.

ابتدا مدیرعامل دیجی‌کالا روند شکل‌گیری و رشد دیجی‌کالا را شرح داد و در مورد آمارهایی از واحد عملیات و مرکز پردازش دیجی‌کالا صحبت کرد. سپس قائم مقام شرکت بهره‌برداری به شباهت‌ها و تفاوت‌هایی جالب میان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و دیجی‌کالا اشاره کرد. اینکه هر دو شرکت (دیجی‌کالا و شرکت بهره‌برداری مترو) سال 1385 آغاز به کار کرده‌اند، هر دو بزرگترین شرکت خاورمیانه در حوزه خدمت‌رسانی مربوط با فعالیت مجموعه خود هستند و همواره اثربخشی فعالیت‌های خود را با رکوردهای جهانی محک می‌زنند. دیجی‌کالا 1/7 میلیون تنوع کالایی دارد که این عدد تقریبا برابر با تعداد مسافران ثابت مترو تهران است و البته مترو تهران تا به حال 80 میلیون مسافر منحصر به فرد را جابه‌جا کرده است. در تفاوت‌ها هم به بازار غیررقابتی مترو تهران و بازار پررقیب فروشگاه‌های آنلاین ( 32 هزار فروشگاه آنلاین) اشاره شد.

بعد از صحبت در مورد فعالیت‌ها و طرح‌های هر دو شرکت، مهمانان از بخش‌های مختلف مرکز پردازش دیجی‌کالا بازدید کردند و با فرایندهای عملیات و لجستیک دیجی‌کالا از نزدیک آشنا شدند.

این دیدار آغازی برای همکاری های مشترک در آینده میان شرکت بهره‌برداری و دیجی‌کالا خواهد بود.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.