برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۲ مرداد ۱۳۹۶

بهترین فرصت خرید لوازم سفر و کفش‌های ورزشی را از دست ندهید

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه‌ی همین هفته، تعداد زیادی از کالاهای گروه ورزش و سرگرمی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با «تخفیف شگفت‌انگیز» فروخته می‌شوند. این کالاها شامل اقلام مختلف، از کفش ورزشی گرفته تا انواع چمدان و لوازم سفر هستند.

در جشنواره‌ی «بهترین فرصت»، هر هفته تعداد زیادی از اقلام یکی از گروه‌های کالایی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، با تخفیف شگفت‌انگیز به فروش می‌رسند.

بهترین فرصت برای علاقمندان به ورزش و سفر

اگر به طبیعت‌گردی و سفر علاقه‌ی زیادی دارید، اگر اهل ورزش هستید و از پیاده‌روی و دویدن روزانه لذت می‌برید؛ این هفته بهترین فرصت برای خرید لوازم مورد نیاز شما فراهم شده است. اگر مدت‌هاست به فکر خرید یک کفش ورزشی نو هستید، اگر چند وقت است که می‌خواهید چمدان سفر خود را عوض کنید، اگر یک سری لوازم کوچک سفری، مثل قاشق و چنگال سفری، فلاسک، کیسه‌خواب یا صندلی سفری احتیاج دارید، بهترین فرصت خرید را از دست ندهید.

هر هفته یک گروه کالایی جدید

در هفته‌های آینده کالاهای موجود در گروه‌های مختلف، از لوازم دیجیتال گرفته تا لوازم خانگی، ابزار و الکتریک و لوازم جانبی خودرو با تخفیف شگفت‌انگیز در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قرار خواهند گرفت.

بنابراین روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه‌ی همین هفته (از ۲۳ تا ۲۵ مرداد ۹۶) به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بیایید و با شرکت در جشنواره‌ی «بهترین فرصت»، شانس خود را برای خرید هیجان‌انگیزتر آن‌چه از لوازم‌ صوتی و تصویری نیاز دارید، بیازمایید.

«بهترین فرصت» هفته‌های آینده را از دست ندهید!

 

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.