برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۲۶ اسفند ۱۳۹۴

تقدیر از برگزیدگان فراخوان «نگاهی به فردا»

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

[quote font_size=”14″ align=”left”]دفتر مرکزی دیجی‌کالا، صبح روز شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ میزبان برگزیدگان فراخوان «نگاهی به فردا» بود.[/quote]

پس از اعلام نتایج فراخوان در میانه‌ی اسفندماه، دیجی‌کالا از سیزده برگزیده‌ی نخست این فعالیت، دعوت کرد تا روز شنبه در نشستی صمیمی، گرد هم آیند و ضمن دریافت جوایز و لوح تقدیر، درباره‌ی این فراخوان و گام‌های بعدی «گروه نوآوری باز» گفت‌وگو کنند.

نگاهی به فردا

ساعت ۱۱:۳۰ صبح، جلسه با حضور برگزیدگان و جمعی از دست‌اندرکاران فراخوان، آغاز شد. در ابتدا «بابک مقدم» مدیر ارشد توسعه‌ی کسب‌وکار دیجی‌کالا، پس از خوش‌آمدگویی به برگزیدگان و قدردانی از مشارکت ایشان، از اعضای تیمِ برگزارکننده و همچنین برگزیدگان فراخوان دعوت کرد تا ضمن معرفی خود، دیدگاه‌هایشان را دربار‌ه‌ی این فعالیت جمعی بیان کنند. بدین‌ترتیب تمامی برگزیدگان حاضر، درارتباط با تجارب کاری خود و مطالبی که ارسال کرده بودند؛ صحبت کردند و نظرها و نقدهایشان را در ارتباط با این رویداد، مطرح ساختند. گوناگونی نکات مطرح‌شده از سوی این گروه، نشان از تنوع گسترده‌ی تجربه‌ها، روحیه‌ها، علاقه‌ها و زمینه‌های شغلی و تحصیلی اعضای آن داشت. در ادامه، به موضوع رشد سریع کسب‌وکار دیجی‌کالا اشاره شد و حاضران درباره‌ی مزیت‌ها و چالش‌های ناشی از این سرعت رشد به گفتگو پرداختند.

نگاهی به فردا

پس از آن آقای «سعید شاوردی» سرپرست مرکز نوآوری دیجی‌کالا، با اشاره به تجربه‌ی «نگاهی به فردا» آن را به‌عنوان نمونه‌ای از تلاش دیجی‌کالا برای به‌کارگیری رویکرد باز در نوآوری، مزیت‌ها و دشواری‌های آن بیان کرد. وی در ادامه افزود: «گروه نوآوریِ باز» به‌عنوان یکی از دستاوردهای این تلاش، می‌تواند فراتر از منافع یک کسب‌وکار، محفلی برای یادگیری و به‌اشتراک‌گذاری دانش اعضای آن باشد تا به رشد توانمندی‌های افراد کمک نماید؛ همچنین اشاره شد که بسیاری از موضوع‌های مطرح‌شده در مطالب دریافتی، تا میزان چشمگیری مشترک و مشابه هستند و این نشان‌دهنده‌ی شناخت صحیح برگزیدگان از روند و زمینه‌های نوآوری در تجارت الکترونیک است.

دقایقی بعد، آقایان حمید و سعید محمدی موسسین دیجی‌کالا، به این جمع پیوستند و به درخواست حاضران، نحوه شکل‌گیری و رشد شرکت را از ابتدا به‌اختصار شرح دادند و برخی تجربه‌های تلخ و شیرین این تلاش نه‌ساله را با دوستان تازه‌ی دیجی‌کالا به اشتراک گذاشتند؛ سپس حاضران سؤال‌ها و بازخوردهایشان را برای موسسان دیجی‌کالا مطرح کردند و برادران محمدی به این پرسش‌ها پاسخ دادند.

نگاهی به فردا

در پایان، برگزیدگان فراخوان جوایز و لوح تقدیر خود را از آقایان حمید و سعید محمدی دریافت کردند و این نشست با گرفتن چند عکس یادگاری خاتمه یافت. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود؛ با برگزاری نخستین جلسات «گروه نوآوریِ باز» در بهار ۱۳۹۵، این جمع دوستانه بار دیگر شکل خواهد گرفت.

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.