برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۹ مرداد ۱۳۹۸

دوستات رو دعوت کن، گوشی موبایل برنده شو! (بروزرسانی شد)

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

تا 31 مرداد فرصت دارید با دعوت دوستان خود به خرید از دیجی‌کالا، علاوه بر کسب 50 امتیاز در باشگاه مشتریان، در قرعه‌کشی 10 گوشی موبایل هواوی Y7 هم شرکت کنید.

«باشگاه مشتریان دیجی‌کالا» از تابستان 1398 با هدف تعامل بیشتر با کاربران و قدردانی از مشتریان دیجی‌کالا راه‌اندازی شده است. با عضویت در باشگاه مشتریان در ازای «خرید از دیجی‌کالا»، «ثبت نظر» و «دعوت از دوستان برای پیوستن به جمع مشتریان دیجی‌کالا»، امتیاز کسب خواهید کرد. از امتیازهایی که جمع کرده‌اید می‌توانید برای شرکت در قرعه‌کشی جوایز بزرگ، گرفتن تخفیف‌های ویژه یا دریافت انواع کد تخفیف و هدیه استفاده کنید.

همان‌طور که گفتیم، یکی از روشهای کسب امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا ، دعوت از دوستان برای خرید از دیجی‌کالا است. تا 31 مرداد 1398 فرصت دارید با دعوت از دوستان خود برای خرید از دیجی‌کالا علاوه بر کسب 50 امتیاز، در قرعه‌کشی 10 گوشی موبایل هواوی Y7 هم شرکت کنید.

کافی است اگر دوستانی دارید که تا به حال از دیجی‌کالا خرید نکرده‌اند، از طریق لینک اختصاصی خود آن‌ها را به ثبت‌نام و خرید از دیجی‌کالا دعوت کنید.

پس از این که دوست شما اولین خرید موفق خود را از دیجی‌کالا تحویل گرفت، علاوه بر کسب 50 امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا، یک شانس هم برای شرکت در قرعه‌کشی 10 گوشی موبایل هواوی Y7 دریافت می‌کنید.

برای دریافت لینک اختصاصی باید ابتدا با حساب کاربری دیجی‌کالای خود به باشگاه مشتریان دیجی‌کالا وارد شوید. سپس می‌توانید با کلیک روی نام حساب کاربری‌تان، لینک اختصاصی خود را برای دعوت از دوستانتان دریافت کنید.

این لینک را می‌توانید کپی کنید و از راه‌های ارتباطی مختلف مانند پیامک، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی برای دوستانتان بفرستید.

دوستان شما با ثبت نام در دیجی‌کالا از طریق لینکی که شما برایشان ارسال کرده‌اید، یک پیامک حاوی کد تخفیف 10 هزار تومانی برای اولین خرید خود از دیجی‌کالا دریافت خواهند کرد.

 

در نهایت، پس از اولین خرید موفق هر کدام از دوستان شما و تحویل مرسوله، 50 امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا کسب خواهید کرد و علاوه بر آن یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی هواوی هم به شما تعلق می‌گیرد.

قرعه‌کشی در تاریخ 3 شهریور 1398 به‌صورت سیستمی برگزار شد و اسامی برندگان به شرح زیر است:
1. عباس وزیرنیا
2. مهدی اکبری
3. جعفر محبی خواه
4. سجاد نوروزیان
5. عبدالحکیم نیک پی
6. موبن پاکدامن
7. کیوان قزل سفلی
8. نسترن حضرتی
9. محمدرضا سامانی
10. علیرضا براآنی
ضمن تبریک به این عزیزان به زودی برای هماهنگی ارسال جوایز با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

برای دریافت جوایز، با برندگان از طریق ایمیل و تلفن (براساس ایمیل و شماره تلفنی که در حساب کاربری‌شان ثبت کرده‌اند) تماس گرفته خواهد شد. در صورت پاسخ‌گو نبودن، جوایز تا 3 ماه پس از تاریخ قرعه‌کشی برای برندگان نگهداری می‌شود. پس از گذشت 3 ماه، حقوق مادی و معنوی جوایز تحویل گرفته نشده برای دیجی‌کلاب محفوظ است.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.