برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

دیجی‌کالا حامی المپیاد ورزش‌های همگانی دختران دانشجو به میزبانی دانشگاه الزهرا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دختران دانشجوی دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه الزهرا 25 تا 31 تیر ماه 1398 برگزار می‌شود. دیجی‌کالا حامی دختران دانشجوی در این المپیاد ملی است.

مهناز ملانظری، رئیس دانشگاه الزهرا در نشست خبری این رویداد از ثبت‌نام بیش از 1300 دانشجو در این مسابقات خبر داد و گفت: ورزش دختران دانشجو امر مهمی در جهان امروز است و دانشگاه الزهرا با هدف ارتقای تعامل و همکاری دانشجویان میزبان این رویداد شده است. در این رویداد ورزشی 9 محور اصلی برای این المپیاد در نظر گرفته شده است. این مسابقات در رشته‌های بسکتبال، وابیبال، هندپلو، آمادگی جسمانی، فریزبی، فوتبال (گل کوچک)، طناب‌زنی، هفت سنگ و دارت برگزار می‌شود.

همچنین محمدحسین علیزاده، مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این نشست گفت: علاقه‌مندی دانشجویان دختر به رشته‌های ورزشی جدید و رشته‌هایی که سابقه درخشانی در عرصه جهانی داشته‌اند، نشان از اقبال دختران دانشجو به ورزش‌های مختلف دارد.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.