برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۱۹ خرداد ۱۳۹۸

حضور دیجی‌کالا در نمایشگاه اینوتکس 2019

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

اینوتکس 2019، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری از 19 تا 22 خرداد 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. بازیگران مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری در این نمایشگاه حضور دارند و در این نمایشگاه فضای مناسبی برای ملاقات و شبکه‌سازی فعالان اکوسیستم فراهم شده است.

در اینوتکس امسال، دیجی‌کالا حامی سخنرانی‌های نمایشگاه است و دیجی‌کالا نکست، بازوی فناوری دیجی‌کالا به منظور جذب مشارکت علاقه‌مندان به کسب‌وکارهای مرتبط با هوش مصنوعی در این نمایشگاه حضور دارد. همچنین دکتر روح الله رحمانی، رئیس هیات مدیره دیجی‌کالا نکست، روز دوشنبه ساعت 10 تاا 10:30 سخنرانی با موضوع «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا نکست در استارتاپ‌ها» در سالن سخنرانی نمایشگاه اینوتکس ارائه می‌دهد.

اینوتکس 2019 میزبان اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه است و فعالان استارتاپی و نوآوری از 62 کشور جهان در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند. Inotex Pinch، رویداد Inotex Talent، کافه سرمایه اینوتکس و سخنرانی‌ها و پنل‌های فعالان و متخصصان اکوسیستم استارتاپی کشور، از دیگر برنامه‌های چهار روز این نمایشگاه است.

دیجی‌کالا از علاقه‌مندان و فعالان این حوزه دعوت می‌کند در نمایشگاه اینوتکس 2019 حضور داشته باشند.

کمپین #هم_آوا_با_آرزوها از ارزش‌آفرینان خلاق و آینده‌باور دعوت می‌کند تا با حضور در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX)  در غرفه هم‌آوا، به کمپین #هم‌آوا_با_آرزوها بپیوندند تا یک‌صدا و هم‌آوا آرزوهایمان را زندگی کنیم.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.