برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۸ فروردین ۱۳۹۵

سومین شماره از ویژه‌نامه‌ دیجی‌کالا منتشر شد

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

سومین شماره از ویژه‌نامه‌ دیجی‌کالا منتشر شد. اگر در یکی دو ماه گذشته از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خرید کرده باشید، نسخه‌ای از ویژه‌نامه‌ی دیجی‌کالا هم به‌شکل رایگان برای‌تان ارسال شده است. پیش از این دو شماره از این ویژه‌نامه در اختیار خریداران فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قرار گرفته بود. این ویژه‌نامه‌ها به‌همراه محصولات خریداری شده، برای تمام کاربرانی که از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خرید کرده باشند، ارسال می‌شود.

شماره‌ی سوم ویژه‌نامه‌ دیجی‌کالا هم از فردا، یکشنبه، به‌همراه محصولات خریداری شده، برای کاربران ارسال خواهد شد. در این شماره توجه ویژه‌ای به روز پدر شده است. برای آن‌هایی که قصد دارند با تهیه‌ی هدیه‌ای مناسب قدردان زحمات پدران‌شان باشند، مطالعه‌ی شماره‌ی سوم از ویژه‌نامه‌ی دیجی‌کالا توصیه می‌شود.

در این شماره راهنمای ویژه‌ای هم برای آن دسته از کاربرانی تهیه شده که دوست دارند در منزل‌شان یک کافه‌ی جمع و جور داشته باشند. این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند تا با یک چرخ ساده در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا میز عصرانه‌ای شبیه به میز کافه‌ها برای خودتان و مهمانان بچینید.

در بخش پیشنهاد ویژه‌ی شماره‌ی سوم ویژه‌نامه‌ی دیجی‌کالا هم می‌توانید نیم نگاهی به محصولات منتخب فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بیاندازید که از نظر کارشناسان بیش‌ترین ارزش خرید را دارند.

در این شماره به پرچمداران جدید بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تلفن‌های همراه هم توجه ویژه‌ای شده است. در شماره‌ی سوم از ویژه‌نامه‌ دیجی‌کالا می‌توانید نقد و بررسی‌ گوشی گلکسی S7، پرچمدار جدید شرکت سامسونگ را مطالعه کنید. هم‌چنین در این شماره دو پرونده‌ی ویژه، یکی برای رونمایی و معرفی از آیفون SE و دیگری ۴۰ سالگی اپل درنظر گرفته شده است.

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره شد، این ویژه‌نامه از فردا به‌همراه محصولات خریداری شده به‌شکل کاملا رایگان برای کاربران ارسال خواهد شد.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.