برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۱۹ دی ۱۳۹۴

فروش فوق‌العاده 10/20 در دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

فروش فوق‌العاده ۱۰/۲۰ در دیجی‌کالا، ۲۰ دی‌ماه به مدت ۱۰ ساعت در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار می‌شود.

در جشنواره ۱۰/۲۰، ۲۰۰ کالای شگفت‌انگیز متفاوت با تخفیف‌های ویژه و هدیه دیجی ‌بن‌ به فروش خواهند رسید. در هر ساعت ۲۰ کالای ویژه و با تخفیف، در دسته‌بندی‌های لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی، لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه و کالاهای مرتبط به مادر و کودک برای فروش عرضه می‌شوند.

فروش فوق‌العاده ۱۰/۲۰، از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۰ دی‌ماه آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت تا ساعت ۲۰ همان روز ادامه خواهد داشت. از آنجا که قیمت‌ها تا پایان روز تغییر نخواهند کرد در صورت موجود ماندن کالا، امکان نهایی کردن فرآیند خرید برای مشتریان تا پایان روز یکشنبه مقدور خواهد بود.

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است که گروه‏‏‌های مختلف کالا را با تنوعی بی‌نظیر در سایت عرضه می‌کند. کاربران و مشتریان فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب‌سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان، خرید اینترنتی متفاوت و لذت‌بخشی داشته باشند.

منبع: دیجی‌کالا

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.