برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۱۹ اسفند ۱۳۹۵

مادر بهار است؛ فروش ویژه‌ی دیجی‌کالا به مناسبت روز مادر

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

۲۹ اسفند روز مادر است. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در روزهای ۲۱، ۲۲ و ۲۳ اسفند هدیه‌های مخصوص روز مادر را با تخفیف ویژه برای شما مهیا کرده است. در این سه روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به دیجی‌کالا بیایید و بهترین هدیه‌ها را با بیشترین تخفیف برای مادر عزیزتان بخرید.

مادر شما خانه‌دار است یا شاغل؟ مدرن است یا سنتی؟ هنرمند است یا ورزشکار؟ جوان است یا مسن؟ دیگر نگران دردسرهای انتخاب هدیه نباشید چون که دیجی‌کالا برای مادران مختلف با تیپ‌های گوناگون هدایایی ویژه فراهم کرده است. در جشنواره‌ی «مادر بهار است» می‌توانید این هدایا را با بیشترین تخفیف بخرید و یک جشن روز مادر شیرین در آستانه‌ي نوروز برگزار کنید.

دیجی‌کالا هدایای روز مادر را در مجموعه‌های قیمتی مختلف قرار داده تا بتوانید بر اساس بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید. مجموعه‌هایی از هدایای زیر ‍۱۰۰ هزار تومان، بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و بالاتر از آن.

در ضمن برای اینکه دیجی‌کالا بتواند به بهترین شکل و با خدمات عالی هدایا را به دست شما برساند، جشنواره را چند روز زودتر برگزار می‌کند. بدین ترتیب پیش از رسیدن به شلوغی‌های دم عید و تعطیلات، می‌توانید به موقع هدیه را تحویل بگیرید و ۲۹ اسفند با خیال راحت جشن روز مادر را برگزار کنید.

پس منتظر فروش ویژه‌ی روز مادر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا باشید. ۲۱، ۲۲ و ۲۳ اسفند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به دیجی‌کالا بیایید و در جشنواره‌ی «مادر بهار است» شرکت کنید.

به جز هدایای ویژه‌ی روز مادر، دیجی‌کالا برای روز دختر هم هدیه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. فرصت خرید هدیه برای این روز را از دست ندهید.
telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.