برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۶ آبان ۱۳۹۵

مشارکت دیجی‌کالا در جشنواره‌ی کارت‌خوان پککو

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) به‌عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین شرکت‌های psp کشور که همواره به‌دنبال نوآوری در صنعت پرداخت کشور بوده، پایانه‌های فروشگاهی خود را به سیستم قرعه‌کشی آنلاین (قرعه کشی در لحظه خرید) مجهز کرد.

پککو در این جشنواره که در قالب یک کمپین جذاب تحت عنوان «جایزتو جانذار» از تاریخ 24 آبان ماه سال جاری آغاز شده به دو گروه از مشتریان شامل دارندگان دستگاه کارت‌خوان پککو و صاحبان کارت‌های بانکی، به‌صورت روزانه جایزه اهداء خواهد کرد.

شرکت پککو به‌منظور ارج نهادن به مشتریان‌اش و هم‌چنین واگذار کردن حق انتخاب به برندگان جشنواره، برای دریافت کالای با کیفیت و مورد نظر خود مجموعه‌ی دیجی‌کالا را که یکی از بزرگ‌ترین و خوشنام‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور است، انتخاب کرده.

در جریان این جشنواره دارندگان کارت‌های بانکی که در هنگام خرید (در لحظه‌ی خرید) برنده شده‌اند در انتهای رسید خرید خود آدرس سایت gift.pec.ir و یک کد جایزه را مشاهده و با مراجعه به این سایت اطلاعات خود را ثبت و سپس برای انتخاب هدیه به سایت دیجی‌کالا هدایت می‌شوند.

تجارت الکترونیک پارسیان در کمپین جایزتو جانذار روزانه به 200 نفر از دارندگان کارت‌خوان و 200 نفر از صاحبان کارت‌های بانکی که خریدشان را از طریق پایانه‌های فروشگاهی پککو انجام می‌دهند، جایزه اهداء خواهد کرد.

شایان ذکر است جوایز دارندگان کارت‌خوان پککو در جشنواره‌ی مذکور بصورت واریز به حساب انجام می‌شود.

منبع: Digikala

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.