برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۵ بهمن ۱۳۹۵

همه‌ی آن‌چه باید درباره‌ی خرید خودرو از دیجی‌کالا بدانید

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

حدود یک دهه از آغاز به کار فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا می‌گذرد. در ده سالی که دیجی‌کالا با حمایت همیشگی کاربران‌اش در حوزه‌ی تجارت الکترونیکی ایران مشغول فعالیت است، گروه‌های کالایی متعدد و متنوعی به این فروشگاه اضافه شده‌اند. خصوصا در یکی دو سال اخیر که در هر فصل از سال، چندین گروه کالایی جذاب و هیجان‌انگیز جدید به دیجی‌کالا اضافه و بلافاصله با استقبال قابل ملاحظه‌ی کاربران مواجه شده است.

حتما اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی فروش خودرو در دیجی‌کالا به گوش شما هم رسیده است. از دوست و آشنا شنیده‌اید که دیجی‌کالا خودرو می‌فروشد؛ البته اول باور نکرده‌اید؛ اما بعد از این‌که خودتان به سایت سرزدید و با گروه کالایی خودرو مواجه شدید، در قدم اول شوکه و بعد هم احتمالا هیجان‌زده شده‌اید.

خبر ورود دیجی‌کالا به حوزه‌ی فروش خودرو، کاملا صحت دارد. از بیش از یک سال پیش طرح فروش خودرو در دیجی‌کالا کلید خورد و حالا در اواسط زمستان سال 1395، این طرح اجرا شده است. حتما پیش خودتان انواع و اقسام سوال‌ها را درباره‌ی این طرح دارید؛ مثلا «چطور دیجی‌کالا وارد حوزه‌ی فروش خودرو شد؟»، «چشم‌انداز دیجی‌کالا از فروش خودرو چیست؟» و «آیا باید مثل سایر اقلام به خرید خودرو از دیجی‌کالا هم اعتماد کرد یا خیر؟»

قصد داریم در جریان پرونده‌ی ویژه‌ی «همه‌ی آن‌چه باید درباره‌ی خرید خودرو از دیجی‌کالا بدانید» به تمام سوالات شما همراهان همیشگی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور به‌طور شفاف پاسخ بدهیم. در انتهای این پرونده احتمالا سوالی درخصوص فرایند خرید خودرو از دیجی‌کالا برای‌تان باقی نمی‌ماند. پس با بازنشر اطلاعات این صفحه بین دوستان‌تان به آن‌ها هم کمک کنید تا از راه‌اندازی این گروه محصولی جدید باخبر و از مزایای آن استفاده کنند.

این صفحه با مطالب جدید هر روز دو بار بروز خواهد شد. تا جمعه هشتم بهمن ماه با سرزدن به این صفحه می‌توانید مطالب جدید آن را مطالعه کنید:

Car_PNG_1

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Car_PNG_2

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Car_PNG_8

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Car_PNG_3

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Car_PNG_5

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.