برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

مسؤولیت‌های اجتماعی۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

کمپین همسایه‌ایم با همراهی سازمان‌های مردم‌نهاد در دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

کمپین #همسایه‌ایم  با کمک جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها، جمعیت تولد دوباره، انجمن حمایت از حقوق کودکان و جمعیت امام رضایی‌ها در دیجی‌کالا برگزار می‌شود.

در این روزها که  ویروس کرونا زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار داده، بیشتر از گذشته حس کردیم که زندگی‎ همه ما به هم وابسته است، همه زیر سقف یک آسمانیم و یک زمین زیر پای ما می‌چرخد. برای همین باید بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم و  آداب همسایگی را هم به جا بیاوریم. حالا دیجی‌کالا دست در دست همسایه‌های خودش گذاشته و با همراهی چهار سازمان‎ مردم‌نهاد فعال در کشور کمپین #همسایه‌ایم را طراحی کرده تا این امکان فراهم شود که همه ما به همسایه‏‌های خودمان در سراسر ایران، خصوصا آنها که بیشتر از این شرایط متاثر شده‌اند، کمک کنیم.

برای هر یک از این همسایه‌ها (سازمان‌های مردم‌نهاد) صفحه‌ای طراحی شده که شما با انتخاب هر کدام می توانید کالاهای اعلام شده برای اقشار آسیب‌پذیر را به سبد خریدتان اضافه کنید و با استفاده از یک کد تخفیف ۵۰ درصدی، نصف هزینه سفارش را پرداخت کنید. دیجی‌کالا هم ۵۰ درصد هزینه هر سفارش را پرداخت می‌کند و سبد اهدایی شما را به سازمان موردنظرتان و بعد به همسایه‏‌هایتان در سراسر ایران تقدیم می‌کند.

همسایه‏‌های دیجی‌کالا در کمپین #همسایه‌ایم:

  • جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها از سال ۱۳۸۴ در حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی خصوصا کارتن‌‏خواب‌ها است و در این طرح، سبدهای ارزاقی در سراسر ایران تهیه می‏‌کند.
  • جمعیت تولد دوباره که در حوزه درمان و کاهش آسیب اعتیاد در کشور فعالیت می‌کند و در این طرح اقلام مورد نیاز برای مرکز جامع درمان اعتیاد زنان را اعلام کرده است.
  • انجمن حمایت از حقوق کودکان از سال ۱۳۷۳ از سوی فعالان حوزه کودک آغازبه کار کرده است و در حال تلاش برای ایجاد امکان تحصیل برای همه کودکان است. این انجمن در این طرح کالاهای مورد نیاز دو خانه کودک شوش و ناصر خسرو را اعلام کرده که این دو مدرسه محل تحصیل کودکان کار هستند.
  • جمعیت امام رضایی‌ها از سال ۱۳۹۲ در جهت کمک به اقشار آسیب‌پذیر و در راستای توسعه عدالت اجتماعی گام بر می‌دارد و برای همراهی با این کمپین به دنبال تهیه سبدهای ارزاق برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است.

لطفا بعد از ورود به صفحه سازمان‏‌های مردم‌نهاد مورد نظر خود، کالاها را به سبد خود اضافه کنید.

پس از ثبت سفارش، کد تخفیف  Hamsayeh را وارد کنید و هدیه خود را  به خیریه مورد نظرتان اهدا کنید.

این کد تخفیف فقط برای کالاهایی در نظر گرفته شده که برای کمک به کمپین #همسایه‌ایم و برای تقدیم به سازمان‌های مردم‌‎نهاد قابل استفاده است .

برای مشارکت در این کمپین لطفا فقط از نسخه وب و موبایل وب استفاده کنید.

شما چطور می‌توانید کمک کنید؟

این کالاها فقط برای کمک به کمپین #همسایه‌‏ایم قابل سفارش هستند.

  1. با کلیک روی دکمه “می‌خواهم کمک کنم” و پس از انتخاب نحوه کمک رسانی از طریق سازمان مورد نظر خود وارد صفحه کالاهای در نظر گرفته شده برای کمک به افراد تحت حمایت این سازمان خواهید شد.
  2. سبد خود را از هر خریدی به جز خریدهای مخصوص کمک به به کمپین #همسایه‌‏ایم که در این صفحه است، خالی کنید و از کالاهای موجود هرکالایی را که دوست دارید، در آن بگذارید و خرید خود را کامل کنید.
  3. در قسمت ثبت سفارش، به صورت خودکار آدرس مربوط به هر کدام از سازمان‌ها ثبت شده است.
  4. در قسمت بازبینی سفارش، کد تخفیف Hamsayeh را در کادر «کد تخفیف» وارد و ثبت کنید تا 50 درصد هزینه کالای اهدایی شما از سوی دیجی‌کالا پرداخت شود.

به روزرسانی (۹۹/۳/۷):

گزارش برگزاری این کمپین را در ویدئوی بالای صفحه مشاهده کنید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.