برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

برنده قرعه‌کشی خودرو یلدای شگفت‌انگیز 97 دیجی کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دیجی‌کالا امسال هم به سنت سال‌های گذشته بزرگترین کمپین خرید را در آستانه یلدا و در روز خرید اینترنتی ایرانیان برگزار کرد. امسال بعد از برگزاری این جشنواره، قرعه‌کشی یلدای شگفت‌‌انگیز 97 دیجی کالا، که جایزه‌اش یک دستگاه ماشین MVM X22 بود، 15 دی ماه 1397 انجام شد. برنده خوش‌شانس این جشنواره یلدایی محمدصادق یزدان‌پناه، از شهرستان بهبهان در استان خوزستان بود.

این جشنواره مخصوص شرکت‌کنندگان در کمپین یلدای 97 و با شرایط حضور متفاوت از سال‌های پیش بود. شرکت‌کنندگان از 17 تا 30 آذر برای ثبت‌نام در صفحه مخصوص قرعه‌کشی فرصت داشتند. شرایط مسابقه نیز به این شکل بود که بعد از گرفتن نام کاربری و رمز عبور در سایت دیجی‌کالا، امکان ثبت‌نام در لندینگ این قرعه‌کشی فراهم شده و به محض ورود به صفحه، ده امتیاز غیرفعال برای کاربر ثبت می‌شد. با اولین خریدی که کاربر بین روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذر یعنی در طول کمپین یلدای دیجی‌کالا انجام می‌داد، این امتیاز فعال شده و به حساب کاربری ریخته می‌شد. نحوه افزایش امتیاز هم به این صورت بود که اگر لینک مسابقه را برای دوستان بفرستید و آنها از طریق لینک در قرعه‌کشی شرکت کنند، به ازای هر نفر جدید هر بار ۱۰ امتیاز به حساب شما افزوده شود. در نهایت همه این امتیازها با اولین خرید شب یلدا فعال می‌شدند. امتیاز بیشتر شانس بیشتری برای شرکت در قرعه‌کشی ایجاد می‌کرد.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.