برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

عمومی۲۲ اسفند ۱۴۰۲

پروفایل عمومی دیجی‌کالا راه‌اندازی شد!

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

کاربران از این پس می‌توانند یکدیگر را دنبال کنند

 

کاربران دیجی‌کالا می‌توانند از این به بعد در حساب کاربری‌شان پروفایل عمومی داشته‌ باشند. 

پروفایل عمومی یکی از جدیدترین خروجی‌های تیم مگنت و پروژه دیجی‌کالا سوشال است که به کاربران این فروشگاه اینترنتی کمک می‌کند با برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان خود در بستر دیجی‌کالا و شنیدن نظرات و تجربه‌هایشان، انتخاب و خرید مطمئن‌تری داشته باشند. علاوه بر این، کاربران از این به بعد ویدیوهای مرتبط‌تری با علایق و سلایق خود در دیجی‌کالا می‌بینند و با دنبال کردن متخصصان می‌توانند در خریدهای خود از آنها ایده و راهنمایی بگیرند. 

هم‌اکنون تمام کاربران این امکان را دارند که از طریق اپلیکیشن دیجی‌کالا و ورود به بخش مگنت، پروفایل عمومی خود را تنظیم کرده و با دنبال کردن افراد مختلف در بستر دیجی‌کالا، انتخاب و خریدهای هدفمندتری را تجربه کنند. 

لازم به ذکر است که هیچ اطلاعاتی بدون اجازه‌ خود کاربر، روی پروفایل عمومی او به نمایش در نمی‌آید و تمامی اطلاعات و خریدها فقط با تایید کاربران منتشر می‌شوند. ضمن این که همه این اطلاعات قابل حذف و ویرایش هستند.

 

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.