برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۷ تیر ۱۳۹۵

برندگان مسابقه‌‌ی پیش‌بینی یورو 2016 شناخته شدند

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

با اتمام مسابقات یورو ۲۰۱۶ در کشور فرانسه، مسابقه‌ی پیش‌بینی نتایج دیجی‌کالا هم به پایان رسید.

دیجی‌کالا؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه، هم‌زمان با مسابقات فوتبال جام‌ملت‌های اروپا در کشور فرانسه، مسابقه‌ی هیجان‌انگیز پیش‌بینی نتایج را برای کاربران‌اش برگزار کرد، که با استقبال چشم‌گیری مواجه شد و افراد زیادی که بعضا کاربران دیجی‌کالا هم نبودند جهت سنجیدن شانس‌شان در این مسابقه شرکت کردند.

در پایان مسابقات سه نفر اولی که بیش‌ترین پیش‌بینی صحیح را داشتند، از میان حدود ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده شناخته شدند.

نفر اول، آقای «رضا خدایی» با ۴۷۵ امتیاز برنده یک دستگاه خودرو میتسوبیشی میراژ، نفر دوم آقای «محمد احسان سلیمانی»  با ۴۵۰ امتیاز برنده‌ی یک سفر ژاپن با یک همراه و نفر سوم، آقای «محمدعلی جنت‌خواه دوست» با ۴۵۰ امتیاز، برنده‌ی بسته‌ی محصولات شرکت پاناسونیک تا سقف ۱۰ میلیون تومان شدند.

لازم به ذکر است، در مواردی که امتیاز افراد برتر یک‌سان بود، قرعه‌کشی در حضور نمایندگان شرکت آژند سرویس به نمایندگی از کمپانی پاناسونیک و مدیران شرکت دیجی‌کالا برگزار شد و بر اساس این قرعه‌کشی رتبه‌ی افراد برای اهدای جوایز ملاک عمل قرار گرفت (مانند  انتخاب نفر دوم و سوم که در میان ۳ نفر با امتیاز ۴۵۰ قرعه‌کشی برگزار شد و بر اساس این قرعه، رتبه‌بندی فوق شکل گرفت).

این مسابقات در راستای ایجاد فضایی بانشاط و هیجان‌انگیز، با همکاری فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا و شرکت پاناسونیک، به مدت یک‌ ماه برگزار شد و قرار است جوایز این مسابقه توسط نمایندگی شرکت پاناسونیک در ایران اهدا شود.

دیجی‌کالا مانند همیشه «بررسی»، «انتخاب» و «خرید آنلاین» را پیشنهاد می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Digikala

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.