برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۱ تیر ۱۳۹۶

دیجی‌ کالا پر بازدیدترین سایت در ایران، پس از گوگل

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا طبق رده‌بندی الکسا، پس از گوگل در رتبه‌ی دوم پر بازدیدترین سایت‌ها در ایران قرار گرفت. دیجی کالا با صدها هزار نفر بازدیدکننده در روز، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران و پر بازدیدترین سایت ایرانی است.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در سال ۱۳۸۵ کار خود را با فروش کالاهای الکترونیکی مصرفی مثل موبایل، دوربین، لپ‌تاپ و کامپیوتر شروع کرد. با این حال اکنون این سایت تبدیل به فروشگاهی عظیم شده که مردم می‌توانند در آن طیف گسترده‌ای از کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

از چند ماه پیش، دیجی‌کالا فروش اینترنتی خودرو را هم آغاز کرده است. خرید اینترنتی خودرو از دیجی‌کالا به سادگی خرید یک گوشی موبایل انجام می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به دلیل ارائه‌ی محتوای غنی درباره‌ی کالاها، شامل جدول مشخصات فنی، شرح کامل، نقد و بررسی تخصصی، امکان مقایسه‌ی بین کالاها، نمایش نظر مردم درباره‌ي کالاها و قیمت شفاف، به مرجعی قابل اعتماد برای کسب اطلاعات جهت خرید تبدیل شده است. به همین دلیل شعار دیجی‌کالا این است: «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین»

در نتیجه‌ی این اتفاقات، سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تبدیل به مقصدی روزانه برای بسیاری از مردم ایران تبدیل شده است. مقصدی که هر روز کالاهای زیاد و متنوعی را با تخفیف‌ ویژه برای فروش قرار می‌دهد و مردم می‌توانند با اطلاعات دقیقی که درباره‌ی هر کالا ارائه می‌شود، به انتخاب درست و دقیق برسند.

جالب است بدانید که سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، در رتبه‌بندی «الکسا» (Alexa.com) بین ۴۰۰ سایت پربازدید جهان قرار دارد.

هرچند سایت دیجی‌کالا بعد از گوگل پر بازدیدترین سایت در ایران است، ولی بسیاری از مردم بوسیله‌ی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا که برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS طراحی شده از دیجی‌کالا خرید می‌کنند.

اپلکیشن دیجی‌کالا را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید:

دانلود اپلیکیشن دیجی کالا برای آیفوندانلود اپلیکیشن دیجی کالا برای اندروید

بزرگترین فروشگاه اینترنتی لباس ایران، دیجی‌استایل نام دارد و متعلق به مجموعه‌ی دیجی‌کالا است. در فروشگاه اینترنتی لباس دیجی‌استایل می‌توانید هزاران مدل انواع پوشاک، از بلوز، تیشرت، شلوار، مانتو و کفش گرفته تا اکسسوری‌های پوشیدنی را تهیه کنید.

از طریق لینک زیر می‌توانید وارد فروشگاه اینترنتی لباس دیجی‌استایل بشوید:

خرید از فروشگاه اینترنتی لباس دیجی‌استایل

از ۲۴ تا ۲۶ تیرماه، بزرگترین جشنواره‌ی تابستانه‌ی دیجی‌کالا به نام «شگفت‌انگیز با دمای بالا» برگزار می‌شود. در این فروشگاه پیشنهادهای هیجان‌انگیز زیادی ارائه می‌شود. از تخفیف‌های ۵۰ درصدی روی کالاهای با ارزش گرفته تا تخفیف‌های ۵ میلیون تومانی روی خودروهای پرتیراژ.

از ۲۴ تا ۲۶ تیر چشم از دیجی‌کالا برندارید!

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.