برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

همه با هم برای ایران، برای یاری به سیستان و بلوچستان

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

در این روزهایی که حال ایران خوب نیست، می‌خواهیم با برداشتن قدمی کوچک در مقابل سیلی بزرگ بایستیم و دست در دست هم، از رنج هموطنان آسیب‌دیده در سیل بکاهیم و کالاهای مورد نیاز هموطنان آسیب‌دیده استان سیستان و بلوچستان را به خصوص در منطقه زرآباد و دشتیاری به دست آنها برسانیم.

دیجی‌کالا مبلغ 100 میلیون تومان را در راستای مسئولیت اجتماعی خود به تامین بخشی از اقلام ضروری در منطقه آسیب دیده اختصاص داده است که با کمک همکاران مرکز توزیع در استان سیستان و بلوچستان، این کالاها به دست مردم می‌رسد. در این طرح دیجی‌کالا همراه با مردم، جمعیت امام رضایی‌ها، موسسه خیریه محسنین زاهدان و جمعیت هلال احمر برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان گام برمی‌دارد.

در همین راستا صفحه‌ای طراحی شده که شامل کالاهای مورد نیاز هموطنان آسیب دیده از سیل می‌شود و همه این کالاها با هزینه دیجی‌کالا به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌شوند. همچنین 50 درصد هزینه تمامی سفارش‌ها را دیجی‌کالا تقبل خواهدکرد. لطفا پس از ثبت سفارش، کد تخفیف  Hamyari را وارد کنید و هدیه خود را به محموله ارسالی دیجی‌کالا اضافه کنید.

دیجی‌کالا هزینه ارسال همه سفارش‌ها به استان سیستان و بلوچستان را تا پایان سال بر عهده گرفته است.

این کد تخفیف فقط برای کالاهای در نظر گرفته شده برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل و برای ارسال به مقصد زاهدان قابل استفاده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از این صفحه روی گزینه پایین صفحه کلیک کنید.

[button color=”blue” link=”https://www.digikala.com/landings/csr/?&promo_name=%D9%87%D9%85%D9%87+%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C+%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86&promo_position=home_slider_new&promo_creative=28066&bCode=28066″ size=”big” align=”center” target=”_blank” rel=”follow”]همه با هم برای ایران، برای یاری به سیستان و بلوچستان[/button]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.