برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

دیگر رسانه‌ها۳۰ تیر ۱۳۹۸

پادکست روز دوم نمایشگاه الکامپ 98

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

رادیو پل: دومین روز نمایشگاه الکامپ امسال، شلوغ‌تر و پرانرژی‌تر از روز اول آغاز شد. روز جمعه گروه دیجی‌کالا در بخش الکام استارز نمایشگاه الکامپ میزبان مدیران بخش‌های مختلف از جمله بخش‌های مارکتینگ، دیجی‌پی و فیدیبو بود. در پادکست دوم رادیو پل از نمایشگاه الکامپ 98 امیر پاشا، مدیر مارکتینگ دیجی‌کالا، درباره گسترده شدن فروشنده‌ها در پلتفرم مارکت‌پِلیس می‌گوید که به روستاهای ایران رسیده و اکنون دیجی‌کالا با 30 هزار فروشنده همکاری می‌کند. همچنین درباره تبلیغات آفلاین و علت گسترده شدن آن در ماه‌های اخیر صحبت می‌کند. امیر پاشا در این پادکست می‌گوید ما با دیجی‌کالا با خرید آنلاین آشنا شدیم و در نهایت از چالش‌هایی که مدیریت تیم مارکتینگ دیجی‌کالا دارد، صحبت می‌کند.

در ادامه این پادکست هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی از فرایند پیشرفت سریع این محصول در بازار می‌گوید و راجع به مدل‌های پرداخت در آینده صحبت می‌کند. اما اصلا چرا دیجی‌کالا نیاز به یک پلتفرم پرداخت دارد، هومن امینی در این پادکست درباره این سوال توضیح می‌دهد.

در پایان دومین پادکست الکامپ 98 مجید قاسمی، مدیرعامل فیدیبو، درباره محصولات این گروه یعنی فیدیبوک و فیدیباکس صحبت می‌کند و توضیح می‌دهد که چطور علاقه‌مند به فعالیت در بازاری شده است که به نظر می‌رسید مخاطبانش روز به روز کمتر می‌شود و اکنون چگونه فیدیبو مخاطبان وفادار خود را پیدا کرده است.

 

این مطلب اولین‌بار در رادیو پل منتشر شده و در اتاق خبر دیجی‌کالا بازنشر شده است.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.