برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۴ بهمن ۱۳۹۸

ارسال رایگان سفارش به مقصد همه روستاهای ایران

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

جشنواره سیزدهمین سالگرد تولد دیجی‌کالا پنجم و ششم بهمن ماه 1398 برگزار می‌شود. دیجی‌کالا همزمان با این جشنواره و در راستای مسئولیت اجتماعی خود ارسال سفارش به همه روستاهای ایران را رایگان بر عهده می‌گیرد. به این ترتیب مشتریانی که سفارش خود را از روستاهای ایران ثبت می‌کنند، می‌توانند همزمان با جشنواره تولد 13 سالگی دیجی‌کالا همه سفارش‌های خود را با هر مبلغ خرید، به صورت رایگان در محل مورد نظر دریافت کنند. اگر شما هم ساکن روستاهای ایران هستید، کافی است هنگام ثبت سفارش، موقعیت مکانی روستای خود را ثبت کنید و از این سرویس استفاده کنید.

دیجی‌کالا فروشگاه آنلاین ایرانی است که خدمات خود را در اختیار همه مردم ایران قرار می‌دهد، از شهرهای بزرگ تا دورترین روستاهای کشور همه به طور یکسان از خدمات دیجی‌کالا استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین اهداف توسعه مراکز توزیع دیجی‌کالا، دسترسی همه مردم ایران به مزایای خرید آنلاین است. تاکنون ساکنان 11 هزار و 132 روستای ایران سفارش‌های خود را از دیجی‌کالا دریافت کرده‌اند. پسابندر با فاصله 1894 کیلومتر از مرکز پردازش دیجی‌کالا در تهران، طولانی‌ترین مسیری است که دیجی‌کالا تاکنون سفارش تحویل داده است.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.