برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۶ فروردین ۱۳۹۶

اعلام نتیجه‌ی قرعه‌کشی جشنواره‌ی صوتی و تصویری سامسونگ

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

روز دوشنبه ۲۱ فروردین قرعه‌کشی جشنواره‌ی بزرگ صوتی و تصویری سامسونگ در محل ساختمان مرکزی دیجی‌کالا برگزار شد. آقای رسول محمد نجف آبادی ساکن شهرستان شیروان برنده‌ي خوش‌شانس این قرعه‌کشی بودند و توانستند صاحب یک دستگاه خودروی هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۷ شوند.

جشنواره‌ی بزرگ صوتی و تصویری سامسونگ از تاریخ ۴ بهمن تا ۳۰ اسفند ۹۵ برگزار شد. در این جشنواره مشتریان با خرید تلویزیون‌ها و دیگر لوازم صوتی و تصویری سامسونگ از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در قرعه‌کشی شرکت می‌کردند. مراسم قرعه‌کشی این جشنواره روز دوشنبه ۲۱ فروردین ۹۶ با حضور نماینده‌ی سامسونگ از کره‌ی جنوبی در محل ساختمان مرکزی دیجی‌کالا برگزار شد. در نهایت آقای رسول محمد نجف آبادی ساکن شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی برنده‌ی این قرعه‌کشی شدند. ایشان با خرید یک تلویزیون ۴۳ اینچی سامسونگ در این قرعه‌کشی شرکت کرده بودند و توانستند صاحب یک دستگاه خودروی هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۷ شوند.

بروز رسانی: جایزه‌ی هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ به آقای رسول محمد نجف آبادی اهدا شد. ویدیوی لحظه‌ی اهدای جایزه را می‌توانید در قسمت زیر ببینید.

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.