برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۷ فروردین ۱۳۹۹

اقدامات بهداشتی دیجی‌کالا در دوران کرونا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، دیجی‌کالا پروتکل‌های بهداشتی خود را در ۳ بخش به‌روزرسانی کرد.

برای محافظت از مشتریان در برابر شیوع ویروس کرونا، تمام مراکز پردازش، انبارها، ماشین‌های توزیع و ارسال را بر اساس استانداردهای سازمان‌ بهداشت جهانی، چندبار در روز ضدعفونی می‌کنیم. تمام انبارهای دیجی‌کالا هر شب با دقت ضدعفونی می‌شوند.

دمای بدن تمام همکاران بخش عملیات و انبارها، هر روز به دقت چک می‌شود و در صورتی که دمای بدن همکاری بالاتر از حد طبیعی باشد از ورود آن‌ها جلوگیری شده و تحت مراقب‌های پزشکی دیجی‌کالا قرار خواهند گرفت. اگر همکار یا اعضای خانواده‌ی او نیاز به استراحت طولانی‌تر یا قرنطینه داشته باشند بر اساس پروتکل‌های تنظیم شده تا پایان درمان همراه آن‌ها خواهیم بود تا بدون نگرانی دوران درمان را طی کرده و باز به جمع همکاران‌مان بپیوندد.

با انتشار اطلاعیه استخدام ۲ هزار نیروی جدید و جذب ۷۰۰ نیرو تا ۱۷ فروردین ۹۹، ساعات شیفت کاری همکاران را کاهش دادیم تا فرصت استراحت بیشتری داشته باشند.

همکارانمان برای حفظ سلامت خود در برابر ویروس کرونا و عدم آلودگی محیط کار، به طور مداوم مطابق با جدیدترین توصیه‌های بهداشتی آموزش‌‌ می‌بینند و در محل کار از دستکش و ماسک استفاده می‌کنند.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.