برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۳ مرداد ۱۳۹۶

این هفته، تخفیف شگفت‌انگیز انواع ابزار و لوازم را از دست ندهید

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه‌ی این هفته، فروش ویژه‌ی انواع ابزار و لوازم را از دست ندهید. این هفته، اقلام مختلفی از گروه «ابزار و خودرو» با تخفیف شگفت‌انگیز به فروش می‌رسند. اگر به دنبال انواع روغن موتور، قفل فرمان، جعبه ابزار، پیچ‌گوشتی شارژی یا لامپ هستید، این هفته بهترین فرصت خرید آن‌هاست.

در جشنواره‌ی «این هفته»، هر هفته تعداد زیادی از اقلام یکی از گروه‌های کالایی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، با تخفیف شگفت‌انگیز به فروش می‌رسند.

هفته‌ی شگفت‌انگیز آدم‌های فنی!

اگر اصطلاحا آچار بدست هستید و از کار کردن با ابزار و لوازم لذت می‌برید، اگر کارگاه کوچک خودتان را راه‌اندازی کرده‌اید و حسابی با ابزار آلات مختلف کار می‌کنید یا اصلا اگر مثل خیلی‌های دیگر مالک خودرو هستید و باید از آن مراقبت کنید، این هفته فرصت مناسبی برای خرید ابزارهای مورد نیاز شماست. این هفته می‌توانید انواع روغن موتور، قفل فرمان، جاروی شارژی خودرو یا کارواش را با تخفیف شگفت‌انگیز بخرید. اگر به هر نحوی ابزار آلات فنی مختلف به کار شما می‌آید، این هفته فرصت خوبی برای خرید انواع جعبه‌ابزار، پیچ‌گوشتی شارژی، دستگاه دمنده و سشوار صنعتی است. شاید اصلا برای منزل خود به انواع لامپ LED یا چند راهی برق احتیاج دارید، چه فرصتی بهتر از پیشنهادهای شگفت‌انگیز این هفته؟ پس روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه‌ی این هفته (۲۳ تا ۲۵ مرداد) به دیجی‌کالا بیایید و از بهترین فرصت‌های خرید بهره‌مند شوید.

هر هفته یک گروه کالایی شگفت‌انگیز

هر هفته در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه، جشنواره‌ی «این هفته» برگزار می‌شود و می‌توانید از بین ده‌ها کالا که شامل تخفیف شگفت‌انگیز شده‌اند، انتخاب کنید. این کالاها از گروه‌های کالایی مختلف فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انتخاب می‌شوند و بنابراین می‌توانید تقریبا هرچیزی در آن‌ها پیدا کنید. فرصت را از دست ندهید…


اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.