برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۷ فروردین ۱۳۹۹

چرا بازه‌های ارسال سفارش به صورت موقت محدود شده بود؟

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

در روز‌های گذشته افزایش شدید خریدهای آنلاین در بحران کرونا باعث شد تا تعدادی از مشتریان با عدم امکان انتخاب بازه ارسال روبه‌رو شوند. همزمان همکاران دیجی‌کالا در فرآیند پردازش، تأمین، بسته‌بندی و ارسال سفارش‌ها با حجم کار بسیار زیادی روبه‌رو شدند.

برای پاسخ به این افزایش چند برابری نیازمند توسعه زیرساخت‌های فناورانه و لجستیکی مختلف و نیز افزایش همکاران آموزش دیده‌ای بودیم که ایجاد  آن‌ها یک شبه ممکن نبود. فروش آنلاین از مراحل متفاوتی مانند انبارداری، تأمین، دریافت و پردازش سفارشات و … تشکیل می‌شود که ارسال سفارش فقط یکی از حلقه‌های این زنجیر است.

در این شرایط برخی معتقد بودند که سفارش‌های مشتریان باید با بازه‌های ارسال طولانی‌تری، در دیجی‌کالا پذیرفته می‌شد که البته این موضوع کمک چندانی به رفع دغدغه هموطنان نمی‌کرد. بنابراین برای حفظ کیفیت ارسال‌ و نیز سلامت همکاران‌مان، در قدم اول به صورت کوتاه مدت تصمیم گرفتیم که بازه‌های‌ ارسال را به طور موقت، محدود کنیم تا تأمین و ارسال کالاهای ضروری با سرعت بیشتری انجام و سفارش‌ها با رعایت کامل استانداردهای بهداشتی ارسال شود. این باعث شد تا برخی از هموطنان امکان ثبت سفارش را در روزهای گذشته از دست بدهند.

در گام بعدی با انتشار اطلاعیه جذب ۲ هزار نیروی جدید و شروع مصاحبه‌ها از روز دوم فروردین ۱۳۹۹ ظرفیت ارسال و پردازش را با توجه به وسعت مراکز و انبارهای دیجی‌کالا به حداکثر رساندیم.

با گذشت ۱۷ روز از فروردین بیش از ۷۰۰ نفر جذب شده و برای افزایش ظرفیت فروش آنلاین دیجی‌کالا و ۴۰ هزار کسب‌وکاری که محصولاتشان را از طربق دیجی‌کالا به سراسر کشور عرضه می‌کنند مشغول به کار شدند. روند استخدام‌ تا جذب ۲ هزار نیروی جدید ادامه خواهد داشت.

اگر از کسانی هستید که در روزهای گذشته با پیام عدم امکان ثبت سفارش مواجه شده‌اید، عذرخواهی ما را بپذیرید. خوشبختانه هم اکنون با اقدامات مختلف و بهبودهایی که در بخش‌های مختلف دیجی‌کالا انجام گرفت، محدودیت‌های بازه‌های ارسال سفارش برداشته شده است.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.