برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۱۱ تیر ۱۳۹۷

لازمت می‌شه! جشنواره تابستانه دیجی‌کالا در 15 تیر

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

جمعه 15 تیرماه، جشنواره تابستانه «لازمت میشه» دیجی‌کالا آغاز می‌شود. در این جشنواره قیمت تمامی کالاهای عرضه شده، به جز شگفت‌انگیزها، زیر 300 هزار تومان است. این جشنواره‌ی  24 ساعته از ساعت 12 شب پنج‌شنبه (بامداد جمعه) آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴ جمعه ادامه خواهد داشت. در این روز خریدی لذت‌بخش با تخفیف‌های ویژه در انتظار شماست.

تا 65 درصد تخفیف برای همه‌چیز!

اگر در فکر خرید یک هدیه برای یک دوست هستید و یا قصد خرید یک عینک آفتابی تابستانه را دارید و یا حتی فکر خرید یک کوله‌پشتی برای کوهنوردی یا کمپینگ‌های تابستانه مدت‌هاست همراه شماست، این جشنواره امکان خرید این کالاها را به شما خواهد داد. حتی امکان خرید انواع لوازم جانبی خودرو و یا لوازم جانبی دیجیتال مثل یک شارژر همراه و یا یک کیف دوربین باکیفیت را در این روز خواهید داشت. پس حتما از این فرصت استفاده کنید و کالای مد‌نظر خود را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید.

130 کالای شگفت‌انگیز در یک روز

در طول این جشنواره، پیشنهادهای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا که همیشه از پرطرفدارترین بخش‌های سایت هستند؛ چندین برابر خواهد شد. از ساعت 12 شب تا 9 صبح 30 کالا و از 9 صبح تا 12 شب جمعه هر 3 ساعت 10 تا 15 کالا با تخفیف‌های استثنایی در این قسمت سایت قرار خواهند گرفت. در این جشنواره، شما حق انتخاب میان 130  پیشنهاد شگفت‌انگیز را خواهید داشت.

منتظر این فرصت بی‌نظیر در این روز به یادماندنی باشید!

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.