برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۹ آذر ۱۳۹۶

حمایت از کالای باکیفیت ایرانی در یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

«یلدای شگفت‌انگیز» بزرگ‌ترین جشنواره سال دیجی‌کالا است که از سه‌شنبه 28 آذر آغاز شده است. در این جشنواره که هم‌زمان با سنت کهن ایران و مراسم خاطره‌انگیز یلداست، بیش از 50 هزار کالا از برندهای معتبر تخفیف گرفته‌اند که بخش مهمی از آن را برندهای ایرانی تشکیل می‌دهند.

از سال 1394 یلدا به نام روز خرید اینترنتی ایرانیان نام‌گذاری شده و فروش ویژه یلدا بهانه‌ای است تا حمایت از تولید ملی پررنگ‌تر شود. دیجی‌کالا به عنوان یکی از حامیان تولید ملی، در یلدای شگفت‌انگیز هم از برندهای ایرانی مختلف حمایت کرده است.

تولیدکنندگان کالاهای باکیفیت ایرانی مثل چرم مشهد، درسا، تکنوتل، پارس استیل، رادسیستم، آروما، پارس خزر، زرساب، آردن، دلیجان، ایران پتک، فیروز، حلمی، افرا، پاکشوما که همیشه بین مشتریان محبوبیت داشته‌اند در جشنواره یلدای شگفت‌انگیز هم در اولویت فروش قرار گرفتند. در کنار این برندهای صنایع دستی مثل اسماعیلی، عطریان و پاتریس هم با محصولات جذاب و دل‌نشین خود همراه جشنواره یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا هستند. این‌ها نمونه‌هایی از 600 برند و تولیدکننده‌ی ایرانی است که در یلدای شگفت انگیز دیجی‌کالا حضور پررنگ دارند.

وظیفه‌ی ما ایرانیان است که در راستای آبادانی بیشتر و اشتغال‌زایی در کشور همپای نهادهای بزرگ کشور، از تولیدات ملی حمایت کنیم. پس بهتر است هرکدام از ما هنگام انتخاب و مقایسه کالاها، برندهای ایرانی را در اولویت خرید قرار دهیم. این می‌تواند گام مهمی برای کمک به تولیدکنندگان داخلی باشد تا در شرایط سخت رقابتی بازار استوار بایستند. آینده‌ی فرزندان و توسعه‌ی کشور به انتخاب‌های امروز ما وابسته است.

 

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از این‌جا ثبت‌نام کنید:

[box][contact-form-7 id=”6″ title=”خبرنامه”][/box]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.