برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۰ آبان ۱۳۹۸

جزئیات طرح خرید اعتباری (فروش اقساطی) از دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

فروش اقساطی دیجی‌پی محصول جدیدی از گروه دیجی‌کالا است که مرحله آزمایشی آن راه‌اندازی شده و در مرحله اول برای تسهیل خرید مشتریان وفادار دیجی‌کالا طراحی شده است. در مراحل بعد این محصول برای سایر پذیرندگان دیجی‌پی هم در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش ثبت‌نام طرح خرید اعتباری روز گذشته، ۱۹ آبان ۱۳۹۸ آغاز و در ۲۴ ساعت گذشته ظرفیت فاز اول این طرح با پیش ثبت‌نام ۱۰۰ هزار نفر از کاربران اپلیکیشن دیجی‌پی تکمیل شد.

خرید قسطی دیجی‌پی به کاربران واجد شرایط اجازه می‌دهد به کمک اعتبار اختصاص یافته در کیف پول خود، از دیجی‌کالا خرید و اقساط آن را ماهانه پرداخت کنند. بعد از اعتبارسنجی دیجی‌پی و همچنین بر اساس اعتبارسنجی بانکی، به تعدادی از کاربرانی که ثبت نام کرده‌اند امتیاز و اعتباری تخصیص داده می‌شود و متناسب با آن، کیف پول فروش اقساطی آنها شارژ خواهد شد.

در مرحله پیش ثبت‌نام، اطلاعات اولیه ۱۰۰ هزار کاربر دیجی‌پی اخذ شد. در یک ماه آینده، با بررسی سابقه خرید کاربران و همچنین تاریخچه اعتباری و بانکی کاربران ثبت نام شده، وضعیت اعتباری هر یک از کاربران به اطلاع آنها خواهد رسید. سپس از کاربرانی که واجد شرایط اولیه بودند درخواست خواهد شد مدارک هویتی خود شامل تصاویر کارت ملی، اجاره نامه یا سند مالکیت، فیش حقوقی یا گواهی اشتغال به کار و قرارداد امضا شده را بارگذاری کنند. پس از بررسی مدارک بارگذاری شده مجددا وضعیت اعتباری به کاربران اطلاع‌رسانی خواهد شد و با کاربرانی که شرایط لازم برای دریافت اعتبار خرید اقساطی را دارند، هماهنگی‌های لازم برای دریافت نسخه فیزیکی قرارداد و چک ضمانت بانکی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است حداکثر اعتبار تخصیص یافته به افراد ۲۰۰ میلیون ریال (۲۰ میلیون تومن) خواهد بود و بازپرداخت به انتخاب خود فرد ۶ ماهه، ۹ ماهه و یا ۱۲ ماهه خواهد بود. همچنین علاوه بر اعتبارسنجی بانکی و سابقه خرید در دیجی‌کالا کد ثبت‌نام نیز به کاربران اعلام شده و براساس این کد، تقدم زمانی افرادی که در این طرح پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، در نظر گرفته خواهد شد.

گروه دیجی‌کالا با این طرح در نظر دارد دامنه خدمات پرداختی خود را گسترش دهد و امیدوار است با توسعه طرح خرید اعتباری دیجی‌پی بتواند این خدمت جدید را در اختیار تعداد بیشتری از هموطنان قرار دهد. بدون نیاز به ضامن و حضور در محل می‌توانید کالای دلخواه و مورد نیازتان را از دیجی‌کالا قسطی بخرید. برای آشنایی بیشتر با مراحل این طرح می‌توانید به صفحه‌ی خرید اقساطی مراجعه نمایید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.