برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۰۶ دی ۱۳۹۶

دانشجویان دانشکده کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی از دیجی‌کالا بازدید کردند

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

پروژه ارتباط با دانشگاه از نیمه دوم سال 1396 جهت آشنا سازی دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با دیجیکالا در راستای پروژه برند کارفرمایی شروع شد. در این مدت دانشجویان دانشگاه های مختلف از مرکز پردازش دیجی کالا بازدید کردند.

آخرین بازدید در تاریخ ۲۳ آبان ماه با شرکت ۲۵ نفر از دانشجویان دانشکده کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی در محل مرکز پردازش دیجی کالا به انجام رسید.

در این بازدید سرپرست ارشد مهندسی مرکز پردازش دیجی‌کالا به ارایه اطلاعاتی درباره روند پردازش سفارش‌ها، روند بسته‌بندی سفارش‌ها و روند ارسال سفارش‌ها پرداخت. همچنین درباره پیشرفت‌های دیجی‌کالا در سال‌های گذشته صحبت شد. دیجی‌کالا در حال حاضر بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین مرکز پردازش خاورمیانه را دارد که توانایی پردازش ۴۰۰ هزار سفارش را در روز دارا است. مرکز پردازش فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با داشتن بیش از 2510 کارمند میزبان فروشندگان بسیار زیادی از سرتاسر کشور است که می‌توانند محصولات خودشان را با استفاده از پلتفرم این فروشگاه اینترنی بفروشند و آن‌ها را در اختیار مشتری قرار دهند. تمامی این سفارش‌ها در مرکز پردازش دانش به شکلی بسیار دقیق دنبال می‌شود که این موضوع به شدت مورد توجه دانشجویان دانشکده کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی قرار گرفته بود. دانشجویان دانشکده کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی در بازدید از مرکز پردازش دانش از لحظه ورود کالا به انبار، دسته‌بندی کالاها و پردازش، بسته‌بندی و ارسال بازدید کردند. در این بازدید وسعت مرکز دانش و تعداد بالای سفارش‌ها به شدت دانشجویان را به وجد آورده بود.

دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین کسب ‌وکار اینترنتی ایران، از گروه‌های دانشجویی مختلف دعوت می‌کند از طریق هماهنگی با واحد منابع انسانی، از این شرکت بازدید کنند. اگر ایده یا راه‌حل جدیدی برای بهتر کردن فرآیندها در هر بخش از این مرکز دارید حتما به آدرس ER@digikala.com ایمیل بزنید.

[images type=”grid” cols=”four”]
[image link=”357814″ image=”357814″]
[image link=”357822″ image=”357822″]
[image link=”357820″ image=”357820″]
[image link=”357816″ image=”357816″]
[/images]

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.