برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۲ خرداد ۱۳۹۵

در ماه مبارک رمضان؛ با جشنواره «ماه برکت» دیجی‌کالا، هر روز برنده شوید

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان از 16 خرداد تا پایان عید سعید فطر (18 تیر) فرصت دارید برنده‌ی خوش‌شانس یکی از قرعه‌کشی‌های روزانه‌ی دیجی‌کالا باشید.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، پیشرو در فروش دیجیتالی کالا تمامی سفارش‌های بیش‌تر از صدهزار تومان را در این ماه مبارک، جهت رفاه حال روزه‌داران محترم به‌صورت رایگان به تمام کشور ارسال می‌کند.

جوایز روزانه‌ی ماه برکت  شامل یک دستگاه مودم 4G D-Link،  یک تبلت iLife،  یک دستگاه گوشی موبایل TP-Link، یک دستگاه گوشی موبایل Lenovo و یک دستگاه دوربین دیجیتال Fujifilm است که ‌صورت روزانه قرعه‌کشی خواهند شد و اسامی 5 برنده خوش‌شانس هر روز اطلاع رسانی خواهد شد.

در این جشنواره، هر دویست‌هزار تومان یک امتیاز خواهد بود و مجموع امتیازات به‌صورت روزانه در قرعه‌کشی لحاظ خواهد شد. برگزاری مراسم قرعه‌کشی روزانه، هفت روز پس از اولین خرید خواهد بود  و ارسال جوایز در پایان ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

هم‌چنین به ازای هر خریدی که تا پایان ایام عید سعید فطر انجام شود، یک بن ارسال رایگان کالا (برای خریدهای بیش‌تر از ۱۰۰ هزار تومان) جهت استفاده، تا پایان سال ۱۳۹۵ ارسال می‌شود.

شما می‌توانید در طول ماه مبارک رمضان، هم‌چنان خریدهای خود را از نسخه‌ی وب دیجی‌کالا و همچنین اپلیکیشن این فروشگاه بزرگ انجام دهید و در کم‌ترین زمان ممکن، منتظر ارسال کالای خودتان باشید.

دیجی‌کالا با تاکید بر سه اصل همیشگی خود «بررسی»، «انتخاب» و «خرید آنلاین» روزه‌داران عزیز را به این جشنواره‌ی بزرگ دعوت می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دیجی‌کالا

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.