برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۰۷ دی ۱۳۹۵

دومین سمینار زمستانی دانشگاه شریف با حمایت دیجی‌کالا از فردا شروع بکار می‌کند

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دومین سمینار زمستانی مباحث پیشرفته در علوم و مهندسی کامپیوتر، در راستای گسترش دانش فنی، تبادل نظر علمی و انتقال دستاوردهای تحقیقاتی و صنعتی، توسط جمعی از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان ایرانی غیرمقیم در رویدادی دو روزه در تاریخ 8 و 9 دی ماه 1395 در دانشگاه صنعتی شریف با حمایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار می‌شود.

هم‌زمان با برگزاری این سمینار، از دانشجویان و پژوهشگران مقیم جهت ارایه مقالات، تحقیقات و طرح‌های پژوهشی خود دعوت خواهد شد تا ایده‌های‌شان را در قالب سخنرانی‌های کوتاه ارایه کنند.

در این سمینار در جریان سخنرانی‎های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و جلسات معرفی رشته، آخرين دستاوردهای علمی در زمينه‌های مختلف علوم و مهندسی کامپیوتر در قالب یک کارگاه دو روزه ارایه می‌شود تا فرصتی استثنایی برای دانشجویان جوان علاقه‌مند به این حوزه‌ها جهت آشنایی بیش‌تر و عمیق‌تر با این مفاهیم ایجاد شود. این جلسات روندها و جریان‌های جاری فعلی در حوزه‌های مشخصی از علوم را برای دانشجویان روشن‌تر و آن‌ها را با امکان‌های آینده‌ی این حوزه‌ها هم آشناتر می‌کند. در عین حال فرصت ارتباطی نزدیک‌ با افراد متخصص در حوزه مباحث پیشرفته در علوم و مهندسی کامپیوتر برای شرکت‌کننده‌ها فراهم می‌شود.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا با توجه به مسوولیت‌های اجتماعی خود در زمینه گسترش و تعمیق دانش و همچنین ایجاد امکان بهره‌مندی از آخرین دستاورد‌ها و مفاهیم علمی برای دانشجویان کشورمان از جمله حامیان این رویداد است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، برنامه زمانی و لیست سخنرانان این رویداد می‌توانید به سایت مرتبط با دومین سمینار زمستانی دانشگاه شریف مراجعه کنید.

 

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.