برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۰ بهمن ۱۳۹۸

دیجی‌پی موفق به دریافت گواهینامه رسمی شرکت دانش بنیان شد

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان (دیجی‌پی) به عنوان یکی از استارتاپ‌های نوآور در زمینه فینتک و خدمات مالی، موفق به اخذ گواهینامه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایران شد. دیجی‌پی کار خود را در سال 1397 به عنوان بخشی از گروه دیجی‌کالا آغاز کرد و از این پس به عنوان شرکتی دانش‌بنیان فعالیت خود را ادامه می‌دهد. دیجی‌پی همواره تلاش دارد علاوه بر سرویس‌دهی به گروه دیجی‌کالا، به کسب و کارهای کوچک کمک کند تا خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین و با کمترین چالش در مرحله پرداخت، به مشتریان ارائه دهند. با این چشم‌انداز می‌توان به بزرگتر شدن حجم تجارت الکترونیک در ایران امیدوار بود تا زمینه‌ساز ایجاد بسترهای بیشتری برای رونق تجاری کشور باشد.

دیجی‌پی عرضه‌کننده محصولات اپلیکیشن پرداخت، درگاه هوشمند پرداخت، خرید اقساطی و … است. همچنین اپلیکیشن دیجی‌پی راهکاری برای برآورده کردن نیازهای پرداخت و دریافت آنلاین است. کاربران اپلیکیشن دیجی‌پی با استفاده از قابلیت‌های این اپ می‌توانند امور مالی روزمره خود مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت، عوارض جاده‌ای، طرح ترافیک و .. را انجام دهند و از تراکنش‌های آنلاین خود گزارشی کامل و دقیق بگیرند.

در خریدهای آنلاین، کاربران می‌توانند در زمان پرداخت هزینه در سایت های فروش محصول، درگاه هوشمند پرداخت دیجی‌پی را انتخاب کنند. این درگاه با انتخاب هوشمند بهترین گزینه پرداخت در کسری از ثانیه برای کاربران است و میزان بروز خطا را هنگام پرداخت به میزان قابل توجهی کاهش داده است.

امکان خرید اعتباری، یکی از خدمات جدید دیجی‌پی است که در قالب مینی‌اپ خرید اقساطی در اپلیکیشن دیجی‌پی عرضه شده و به کاربران امکان خرید اقساطی را از دیجی‌کالا می‌دهد. استفاده از فضا و امکانات دانش‌بنیان این امکان را برای دیجی‎‌پی فراهم می‌کند تا در مسیر خلق ایده و ایجاد محصول، با چالش‌های کمتری دست و پنجه نرم کند. در ایران فرصت‌های فراوانی برای توسعه فضای تجارت الکترونیک وجود دارد که پرداختن به آن می‌تواند موجب خلق ارزش افزوده برای کسب و کارها شود، با این رویکرد دیجی‌پی برای ارائه خدمات به گستره بزرگتری از پذیرندگان و کسب‌وکارهای پیشرو که دغدغه اخذ خدمات پرداخت با روش‌های خلاقانه و با ضریب پایداری بالا دارند، در سال 98 مجوز پرداخت‌یاری هم دریافت کرد. امیدواریم این موفقیت‌ها گامی در مسیر پیشرفت محصولات ارائه شده و کسب رضایت بیشتر مشتریان باشد.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.