برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۱۷ مرداد ۱۳۹۷

دیجی‌کالا استیودنت؛ تفکر خلاق در فضایی متفاوت

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

ما در دیجی‌کالا بر این باور هستیم که با تکیه بر توانایی، دانش، نوآوری دانشجویان و استعداد‌های جوانان برتر کشورمان، می‌توانیم پا به پای هم رشد کنیم و برای ساختن فردایی بهتر رویاهایمان را به سمت واقعیت پیش ببریم. «دیجی‌کالا استیودنت» (Digikala Student) تحت معاونت نوآوری دیجی‌کالا از تابستان ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در نظر دارد با تقویت و تسهیل ارتباط بین صنعت و فضای آکادمیک، فردایی بهتر را برای جوانان ایران رقم بزند.

دیجی‌کالا استیودنت در راستای رسیدن به اهداف خود، پروژه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد. این اهداف شامل موارد زیر هستند:

  • داده‌کاوی باز دیجی‌کالا
  • دیجی‌کالا آکادمی
  • دوره‌های کارآموزی در دیجی‌کالا
  • سمینار، همایش و سخنرانی‌ها

داده‌کاوی باز دیجی‌کالا

تامین اطلاعات دقیق در حوزه یادگیری ماشین و داده کاوی، برای اساتید و دانشجویان همواره یکی از دغدغه‌های اساسی بوده است. دیجی‌کالا استیودنت با اشراف به این موضوع و دید حمایتی در این‌گونه فعالیت‌ها، از تمامی محققان و پژوهشگران فضای آکادمیک دعوت به همکاری می‌کند.

دیجی‌کالا آکادمی

دیجی‌کالا آکادمی با نگاه به آینده در راستای ساختن فردایی روشن برای ایران، سعی در توانمندسازی افراد و دانشجویان دارد.

دوره‌های دیجی‌کالا آکادمی متناسب با نیاز صنعت برای دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان برگزار می‌شود.

هدف ما این است که در انتهای هر دوره، دانشجویان، آماده ورود به بازار کار و انجام پروژه‌های تجاری شوند.

در دیجی‌کالا آکادمی مهارت‌های سخت (نظیر زبان‌های برنامه نویسی، طراحی رابط کاربری، تجربه کاربری، مدیریت سرورهای اینترنتی و …) آموزش داده می‌شود. به عقیدۀ ما این آموزش‌ها به تنهایی راهکار مناسبی برای اشتغال یا شروع یک کسب و کار نیست بلکه مهارت‌های نرم نیز می‌بایست مکمل آن باشند. مهارت های نرم دیجی‌کالا آکادمی عبارتند از فرهنگ کار تیمی، روش‌های نوین مدیریت پروژه نظیر اسکرام و Agile که امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا استفاده می شوند.

برای اطلاع از تاریخ و ثبت‌نام در ورکشاپ‌ها از طریق این لینک اقدام کنید.

دوره‌های کارآموزی در دیجی‌کالا

دوره‌های کارآموزی دیجی‌کالا فرصتی است تا دانشجویان و تازه فارغ‌التحصیلان امکان تجربه شرایط کار واقعی را داشته باشند. کارآموزان پس از گذراندن دوره ۳ ماهه و انجام پروژه‌های محول شده و همین طور دریافت بازخورد حین کارآموزی، در انتها در برابر مدیران ارشد دیجی‌کالا نتایج پروژه‌‌ خود را ارائه می‌کنند. در ادامه، کارآموزان  برتر شانس دعوت به خانواده دیجی‌کالا را خواهند داشت.

موضوعات این دوره‌ها در زمینه‌های فنی و تکنولوژی است و شما می‌توانید در صفحه استخدام با جزییات هر کدام از موقعیت‌ها بیشتر آشنا شوید.

موقعیت‌های کارآموزی در دیجی‌کالا را می‌توانید از طریق صفحه فرصت‌های شغلی مشاهده و برای آن ثبت‌نام کنید.

سمینار، همایش و سخنرانی‌ها

اساتید و گروه‌های دانشجویی جهت دعوت از مدیران دیجی‌کالا در سمینار و همایش‌ها، می‌توانند از طریق ایمیل Student@digikala.com  اقدام کنند.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.