برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۱۵ بهمن ۱۳۹۸

دیجی‌کالا با “اتاق تجربه” در نمایشگاه کار 98 شرکت می‌کند

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

سومین نمایشگاه کار ایران از 17 تا 19 بهمن ماه امسال در محل برگزاری نمایشگاه‌های بوستان گفتگو در تهران برگزار می‌شود. گروه دیجی‌کالا همچون سال‌های گذشته با هدف به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کاری در راستای مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا و همچنین ایجاد فرصت شغلی برای افراد جویای کار و جستجوی افراد متخصص در حوزه‌های کاری مرتبط در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

تسهیل فرایند جذب و استخدام، معرفی فرصت‌های شغلی مرتبط با مهارت و تخصص افراد، برقراری ارتباط مستقیم میان کارفرمایان و افراد جویای کار و ارتقای برند کارفرمایی از مهم‌ترین اهداف دپارتمان منابع انسانی دیجی‌کالا برای حضور در این نمایشگاه سالانه است. در این نمایشگاه فیدیبو و دیجی‌پی از گروه دیجی‌کالا هم شرکت خواهند داشت و دیجی‌پی چالش‌هایی برای مشاغل مرتبط با کسب‌وکار فین‌تک برگزار می‌کند.

گروه دیجی‌کالا در این نمایشگاه بار دیگر کارگاه‌های “اتاق تجربه” را با هدف انتقال دانش و تجربه منحصر به فرد مدیران دیجی‌کالا برگزار می‌کند. در این کارگاه‌ها مدیران بخش‌های مختلف دیجی‌کالا تجربه خود را از مدیریت بخش‌های زیرساختی، روش‌های توانمندسازی فروشندگان، مدیریت محصول، چالش‌های واحدهای عملیات و لجستیک، بازار الکترونیک، عامل اصلی رشد کسب‌وکار، ارزیابی عملکرد و … با شرکت‌کنندگان علاقه‌مند به این حوزه‌ها به اشتراک می‌گذارند. گروه دیجی‌کالا تنوع شغلی بالایی از شغل‌های متنوع و منحصر به فرد دارد که در کمتر کسب‌وکاری افراد فرصت کسب تجربه در این شغل‌ها را دارند، به همین دلیل است که دپارتمان منابع انسانی دیجی‌کلا انتقال دانش و تجربه سرمایه انسانی دیجی‌کالا را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند و در تلاش است در کنار توانمندسازی همکاران، این فرصت را برای دیگر علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف تجارت الکترونیک ایجاد کند.

برنامه کارگاه‌های مختلف “اتاق تجربه دیجی‌کالا” به شرح زیر است:

دیجی کالا در نمایشگاه کار 98

دیجی کالا در نمایشگاه کار 98

دیجی کالا در نمایشگاه کار 98

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.