برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۲۷ آذر ۱۳۹۸

دیجی‌استایل، میزبان طراحان خلاق و برندهای باکیفیت ایرانی

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

مراسم رونمایی از پلتفرم جدید دیجی‌استایل، سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ با حضور طراحان و صاحبان برندهای ایرانی در گالری باروک برگزار شد.

دیجی‌استایل، بخش مد و پوشاک دیجی‌کالا است که سه سال پیش فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرد. اکنون دیجی‌استایل فضایی ایجاد کرده است تا در کنار طراحان و برندهای باکیفیت ایرانی، بهترین و به روزترین محصولات حوزه مد و پوشاک ایرانی را برای مشتریان خود عرضه کند.

رونمایی مارکت پلیس دیجی استایل

در این مراسم سعید محمدی، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل گروه دیجی‌کالا، فعالیت‌های مختلف گروه دیجی‌کالا را معرفی کرد که در کنار یکدیگر به خلق تجربه‌ای خوشایند از خرید برای مشتریان کمک می‌کنند. تولید محتوا، تبلیغات، مارکتینگ، پلتفرم پرداخت اینترنتی دیجی‌پی، مرکز پردازش کالا و لجستیک از جمله امکاناتی است که دیجی‌کالا در اختیار طراحان و صاحبان برندهای مد و پوشاک می‌گذارد تا در کنار یکدیگر محصول و خدماتی باکیفیت را به دست مشتری برسانند. دیجی‌استایل بالاترین ترافیک را در میان وبسایت‌های مد و پوشاک ایرانی دارد و می‌تواند به رشد طرح‌های با فرهنگ ایرانی کمک کند.

رونمایی مارکت پلیس دیجی استایل

الساندرو دوری، معاون ارشد بازرگانی دیجی‌کالا، در مورد ورود برندهای مد و پوشاک به ایکامرس گفت: ترکیب این توانمندی‌ها با یکدیگر می‌تواند شروعی برای نوآوری در زمینه مد و پوشاک ایرانی و آغازی برای معرفی بهترین برندهای ایرانی به مشتریان ایرانی باشد.

همچنین علی عموزاده، مدیر ارشد بخش مد و پوشاک گروه بازرگانی دیجی‌کالا، توضیح داد که دیجی‌استایل و طراحان ایرانی چگونه می‌توانند در کنار هم رشد کنند و به مخاطبان ایرانی هنر و کیفیت طراحی ایرانی را نشان دهند. مخاطب می‌تواند آموزش ببیند و با استفاده از کار طراحان و برندهای ایرانی احساس خاص و متفاوت بودن پیدا کند. طراحان ایرانی خلاقیت و محصولات باکیفیت دارند و دیجی‌استایل بستری قوی برای پردازش محصولات، لجستیک و تولید محتوا و هر دو پتانسیلی برای تغییر فرهنگ و سلیقه خرید مشتری ایرانی دارند.

رونمایی مارکت پلیس دیجی استایل

دیجی‌کالا خانه ۳۰ هزار کسب‌وکار ایرانی است که محصولات و برندهای خود را در پلتفرم مارکت‌پلیس عرضه می‌کنند. اکنون زمان آن رسیده است که دیجی‌استایل به خانه طراحان خلاق و باتجربه ایرانی تبدیل شود و بستری برای انتخاب از میان بهترین و باکیفیت‌ترین برندها به مشتریان خود فراهم سازد. پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌استایل فعالیت خود را با تعداد محدودی از برندهای باکیفیت ایرانی آغاز کرده است و در آینده همکاری خود را با طراحان و برندهای باکیفیت ایرانی که صاحبان ایده‌های نوآورانه هستند، گسترش خواهد داد. به این ترتیب دیجی‌استایل مرجعی برای عرضه و معرفی کالاهای حوزه مد و پوشاک خواهد بود. دیجی‌استایل امیدوار است این مسیر به توسعه طرح‌های ایرانی در زمینه مد و پوشاک کمک کند و شروع نوآورانه‌ای در زمینه مد و پوشاک در ایران باشد.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.