برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۱۵ دی ۱۳۹۸

رویداد مستقل منابع انسانی در دیجی‌کالا نکست

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

رویداد مستقل منابع انسانی با عنوان “HR Talk” با هدف مطرح شدن ایده‌ها، گردهمایی ذهن‌های فعال در حوزه منابع انسانی و به اشتراک‌گذاری تجربه‌ها، چالش‌های مشترک و بهترین الگوهای تجربه شده در جهان 18 دی ماه 1398 در دیجی‌کالا نکست برگزار می‌شود. در این رویداد گفتارهای منابع انسانی به شکل کاربردی و خلاقانه به منظور تسهیل یادگیری و خلق ایده‌های تازه ارائه می‌شود. در چنین رویدادهایی فعالان حوزه منابع انسانی می‌توانند گامی در راستای بهبود شرایط کار در فضای کسب‌وکار ایران و ایجاد دانش جدید در این حوزه بردارند.

دوره اول این رویداد با موضوع تجربه کارمندی (Employee Experience) در  مهرماه 1398 به میزبانی مجموعه اسنپ تریپ برگزار شد و قرار است هر فصل این رویداد به میزبانی یکی از مجموعه‌های موثر در اکوسیستم استارتاپی کشور برگزار شود. دومین دوره رویداد HR Talk به میزبانی گروه دیجی‌کالا با موضوع Scale Up، چالش‌ها و فرصت‌ها در تاریخ 18 دی ماه  1398 در دیجی‌کالا نکست در مجموعه کارخانه نوآوری آزادی برگزار می‌شود و دیجی‌کالا اسپانسر این برنامه خواهد بود. از جمله اهداف برگزاری این رویداد انجام مسئولیت اجتماعی در زمینه منابع انسانی، ارتقای برند کارفرمایی و شبکه‌سازی در حوزه منابع انسانی است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این رویداد می‌توانید اینجا را بخوانید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.