برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۱۶ آبان ۱۳۹۴

هشتمین دوره‌ی Bēhance Portfolio Reviews در تهران برگزار شد

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

هشتمین دوره‌ی رویداد جهانی Bēhance Portfolio Reviews، پانزدهم آبان‌ماه ۱۳۹۴ در تهران و با حمایت شرکت دیجی‌کالا برگزار شد.

Bēhance_02

هشتمین دوره رویداد جهانی Bēhance Portfolio Reviews در چهار موضوع عکاسی، طراحی مد، جلوه‌های بصری و موشن گرافیک با میزبانی امیر پروا، همکاری آرش حمیدی و حضور هنرمندان جوان، پانزدهم آبان‌ماه ۱۳۹۴ در ساختمان مرکزی دیجی‌کالا برگزار شد. هنرمندان حاضر در این نمایشگاه علاوه بر ارائه آثار،‌ درباره تجربیات خود در حوزه‌های تخصصی و آثارشان سخن گفتند.

Bēhance_03

Bēhance_04

در این مراسم برگزیدگان هر بخش معرفی و نشان Bēhance به آن‌ها اهدا شد. عطا محمدی در بخش عکاسی، بهارک امیدفر در بخش طراحی مد، وحید قطبی‌زاده در بخش جلوه‌های بصری و ایمان یاری در بخش موشن‌گرافیک، برگزیدگان این رویداد بودند که نشان Bēhance و هدایایی از طرف دیجی‌کالا دریافت کردند.

Bēhance_05

Bēhance_06

Bēhance_07

Bēhance_08

آرش حمیدی در بخش عکاسی، تکتم همتی در بخش طراحی مد، علی اهتمامی در بخش جلوه‌های بصری و علیرضا میرهادی در بخش موشن گرافیک سرپرستی این بخش‌ها را بر عهده داشتند.

گفتنی‌ست رویداد Bēhance Portfolio Reviews دو بار در سال، با هدف ایجاد فضایی برای هم‌اندیشی هنرمندان جوان برگزار می‌شود تا افراد آثار خود را به اشتراک بگذارند و تجربیات حرفه‌ای‌شان را گسترش دهند.

Behance_Tehran_Banner

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.