برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

فراخوان «به رنگ مهربانی»

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

ممکن است این روزها که سرگرم زندگی‌تان هستید، در خیابان‌های شهر قدم می‌زنید و یا به میهمانی‌های افطار می‌روید، نگاهی هم به فعالیت‌های خیریه و خیرخواهانه داشته باشید، اینکه چطور می‌شود لبخند را بر چهره انسان‌ها نشاند، نور امید را به خانه‌ها برد و وضعیت زندگی‌ها را بهتر کرد.
ما نیز در دیجی‌کالا به این ایده‌ها می‌اندیشیم. اما این بار می‌خواهیم پذیرای مهربانی شما نیز باشیم، زیرا فکر می‌کنیم در کنار شما و با هم‌فکری‌تان بهتر می‌توانیم به نیازهای مختلف پی ببریم. فراخوان «به رنگ مهربانی» جایی برای همراهی شما با ماست.

تا ۲۳ ماه مبارک رمضان می‌توانید ایده‌های خلاقانه و اجرایی خود را با قرار دادن ویدیو، عکس یا متنی با هشتگ #digikala_care در اینستاگرام و توییتر بیان کنید؛ ایده‌های آموزشی، بهداشت و سلامت، تشکل‌های خیریه و مواردی مانند این که وضعیت زندگی افراد را بهتر کند. همچنین افرادی که به هیچ کدام از این رسانه‌ها دسترسی ندارند، می‌توانند ایده‌های خود را با عنوان «به رنگ مهربانی» به آدرس ایمیل pr@digikala.com ارسال کنند.

تیم داوری دیجی‌کالا ایده‌ها را بررسی و عملیاتی‌ترین و خلاقانه‌ترین ایده ممکن را انتخاب می‌کند. ایده‌ی انتخاب شده توسط دیجی‌کالا اجرایی خواهد شد و مخاطبان در جریان تمام مراحل آن قرار خواهند گرفت.

به ایده‌ برتر، یک ست Apple Watch و iPhone 6 اهدا خواهد شد و یا در صورت تمایل برنده، معادل هزینه آن صرف همان ایده می‌شود.

قوانین و مقررات مسابقه:
۱. ارائه هرچه بیشتر جزییات ایده و همچنین اجرایی بودن آن، تاثیر به‌سزایی در تصمیم‌گیری هیات داوران دارد.
۲. تقدم ارائه و جزئیات ایده، از ملاک‌های ما برای بررسی مالکیت ایده هستند.
۳. ویدیوها و عکس‌های شرکت داده شده، باید مطابق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشند.
۴. مسئولیت مالکیت و حقوق قانونی موضوعات، ایده‌ها، ویدیوها و عکس‌های شرکت داده شده، بر عهده شرکت‌کنندگان است.
۵. پست‌های خود را فقط با هشتگ #digikala_care قرار دهید. اگر حساب شما Private است، عکس‌ها و ویدیوهای خود را برای ما Direct کنید.
۶. بدیهی است در شرایط اضطراری، دیجی‌کالا حق تغییر برخی از بندها را دارد.

 

 

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.