برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

مسؤولیت‌های اجتماعی۱۸ فروردین ۱۳۹۹

قدردانی کوچک دیجی‌کالا از کادر درمان قهرمان

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

برای قدردانی  از بخشی از  عزیزان کادر درمان در بیمارستان‌های سانتر کرونا در تهران که شبانه‌روز و قهرمانانه در تلاشند تا زودتر به روزهای خوشمان برگردیم با هماهنگی سازمان نظام پزشکی کشور، وزارت بهداشت و کمپین نفس، روزانه 200 بسته مواد غذایی و اقلام ضروری رایگان اهدا می‌شود تا بخشی از دغدغه خانواده‌هایشان برای تأمین ضروریات این روزها مرتفع شود.

این بسته‌ها تا کنون به قهرمانان کادر درمان در بیمارستان فیروزگر و سینا اهدا شده است و بسته‌های سایر بیمارستان‌های سانتر  کرونا نیز در روزهای آتی اهدا خواهد شد.

همچنین یکی از نیازهای بیمارستان امام خمینی تهران در این روزها تبلت‌‌هایی برای ارتباط تصویری کارکنان و بیماران قرنطینه با خانواده‌ خود بود، که این تبلت‌ها نیز اهدا شدند.

برای سلامتی کادر درمان قهرمان کشور؛ پرستاران، پزشکان، بهیاران، نیروهای خدماتی و سایر عزیزانی که این روزها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور فداکارانه در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده‌اند، دعا می کنیم. تمام مردم ایران سپاس‌گزار این عزیزان هستند و این بسته‌ها قدردانی کوچک و ناچیز دیجی‌کالا در مقابل این فداکاری بزرگ است.

حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا

به روز رسانی (۹۹/۱/۲۰):

تاکنون این بسته‌ها به بیمارستان‌های فیروزگر، سینا و امام خمینی ارسال شده است و در روزهای آینده به سایر بیمارستان‌های سانتر کرونا ارسال خواهد شد.

همچنین تعدادی تبلت برای ارتباط بیماران بخش کرونا با خانواده به بیمارستان امام خمینی اهدا شده است.

به روز رسانی (۹۹/۲/۱):

در ده روز گذشته ۸۰۰ بسته به بیمارستان‌های سینا، فیروزگر، فیروزآبادی، رسول اکرم و هاشمی نژاد ارسال شده است.

به روز رسانی (۹۹/۲/۸):

ارسال ۹۰۰ بسته اهدایی از طرف دیجی‌کالا برای رزیدنت‌های بخش کرونای بیمارستان‌های تهران

[tile_gallery images=”660256,660258,660264,660260,660262″]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.