برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۷ اسفند ۱۳۹۴

قرعه‌کشی فروش ویژه دیجی‌کالا برگزار شد + ویدیو

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

با اتمام جشنواره‌ی فروش دیجی‌کالا که از ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند ادامه داشت، قرعه‌کشی این فروش ویژه برگزار شد و برندگان خودروی تویوتا RAV4 و ۴ گوشی موبایل Apple iPhone 6s مشخص شدند.

به گزارش روابط‌عمومی دیجی‌کالا، در این قرعه‌کشی ۴ نفر از کاربران به اسامی: ریحانه برجی، داوود فرخی، امیر شیرازی و مریم مرتضایی، هر کدام برنده‌ی یک عدد تلفن همراه Apple iPhone 6s شدند. قرعه‌کشی تلفن همراه میان افرادی برگزار شد که از اپلیکیشن این فروشگاه اینترنتی خرید کرده بودند.

بخش هیجان‌انگیز این برنامه، انتخاب برنده‌ی خوش شانس خودروی تویوتا RAV4 بود که با برگزاری فرآیند قرعه‌کشی، سرکار خانم درنا هنرور، برنده‌ی خوش شانس این خودورو شدند.

RAV4_Winner_01

این قرعه‌کشی با حضور دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی ایران، مدیران ارشد و نماینده‌ی حقوقی شرکت دیجی‌کالا به همراه تعدادی از اصحاب رسانه، در ساختمان مرکزی دیجی‌کالا برگزار شد. پس از شناخت برندگان، در حضور مدعوین، با این افراد تماس حاصل شد.

چنانچه در مورد کم و کیف، نحوه‌ی برگزاری و همچنین امتیازتان در این جشنواره، پرسشی دارید، با ایمیل PR@Digikala.com تماس بگیرید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.