برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۹ تیر ۱۳۹۴

نتایج روز اول مسابقات جهانی ربوکاپ چین 2015

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

در نخستین روز مسابقات جهانی ربوکاپ چین، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین نماینده جمهوری اسلامی ایران که با حمایت مالی دیجی‌کالا در مسابقات حاضر شده، در مسابقات لیگ ربات انسان‌نمای استاندارد، مقابل تیم‌هایی از آمریکا و سوئد به برتری دست یافت.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۱۵ چین، در اولین مرحله گروهی، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانست تیم آستین از آمریکا را ۲ بر ۱ و  تبم لینشوپینگ از سوئد را ۸ بر ۰ شکست دهد.

در بازی اول دو تیم ایران و آمریکا بازی نزدیک و جذابی را به نمایش گذاشتند. اما در نهایت ربات‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با یک بازی حساب شده مقابل حریف سرشناس خود به برتری رسیدند. تیم آستین از آمریکا در سال ۲۰۱۲ مقام قهرمانی و در سال ۲۰۱۳ مقام سوم این مسابقات را به خود اختصاص داده بود.

همچنین در  دیدار مهیج و دیدنی ایران و سوئد که با استقبال گسترده علاقه‌مندان همراه بود، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با نتیجه ۸ بر ۰ مقابل حریف صاحب نام خود به برتری رسید.

لازم به ذکر است، روبات تیم MRL با نام «دیجی روبو» در این دیدارها  موفق به زدن ۴ گل شد. او در بازی اول توانست اولین گل را به نام خود ثبت کند، همچنین در بازی دوم با به ثمر رساندن ۳ گل تیم MRL را در کنار هم‌تیمی‌هایش به پیروزی رساند.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.