برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۳۰ تیر ۱۳۹۸

نیم قرن پس از قدم گذاشتن انسان بر سطح ماه

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

نجوم یکی از بخش‌های جذاب حوزه علم است. وجود دو عامل مهم جذابیت بصری و امکان رصد آسمان از جمله جذابیت‌های این رشته برای مردم است و به همین دلیل برنامه‌هایی با موضوعات نجومی برنامه‌های پرمخاطب در راستای ترویج علم به شمار می‌روند. با همین رویکرد دیجی‌کالا مگ از اردیبهشت ماه امسال، نخستین برنامه از تولیدات محتوایی تلویزیونی دیجی‌کالا مگ (Digikala Mag Production) را آغاز کرده است. مجموعه “راه شیری” با محوریت نجوم و آسمان شب و اجرای سیاوش صفاریان‌پور، سابقه ساخت برنامه‌های پرمخاطب نجومی همچون برنامه آسمان شب در کارنامه او دیده می‌شود، ساخته شده است. فصل اول این مجموعه در ده قسمت با همکاری کارشناسان باسابقه نجوم و مروجان علم در بخش‌های مختلف مرتبط با نجوم، فضا و محیط زیست پخش شده است.

اکنون ویژه برنامه «راه شیری» به مناسبت سال روز قدم گذاشتن انسان بر سطح ماه به مرور این اتفاق تاریخی می‌پردازد. در این برنامه استاد اسماعیل میرفخرایی همراه سیروس برزو به مرور روزنامه‌های پنجاه سال پیش و پوشش رسانه‌ها از این اتفاق هیجان‌انگیز می‌پردازند. همچنین دکتر محمدرضا نوروزی و محمدرضا رضایی ابعاد فنی این پروژه را بررسی می‌کنند.

ویژه برنامه راه شیری ساعت ۱۸ روز یکشنبه از وبسایت و اینستاگرام دیجی‌کالا مگ پخش می‌شود. تماشای این برنامه مهیج را از دست ندهید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.