برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۱۰ مهر ۱۳۹۶

هشتمین نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف با حضور دیجی‌کالا برگزار می‌شود

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

هشتمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف امسال از تاریخ 16 تا 18 مهرماه با حضور دیجی‌کالا در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

دیجی‌کالا در این دوره از نمایشگاه حضور پررنگی دارد و میزبان شرکت‌کننده‌ها در این رویداد خواهد بود. اگر علاقه‌مند به استخدام در دیجی‌کالا هستید یا تمایل دارید با فرهنگ سازمانی، برنامه‌های رشد و توسعه فردی دیجی کالا آشنا شوید، حتما در این نمایشگاه شرکت کنید.

[quote align=”left”]در این رویداد بزرگ، فرصت‌های فراوان کاری در اکثر زمينه‌های تحصيلی براي تازه فارغ التحصيلان، افراد با تجربه و حتی دانشجویان ارائه مي‌شود. هم‌چنین در حاشیه‌ی این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی چون رضایت شغلی، مصاحبه‌ی کاری، انتخاب شغل مناسب و … برگزار خواهد شد.[/quote]

نمایشگاه کار رویدادی است که در آن کارفرمایان و کارجویان فرصتی برای تعامل و ملاقات حضوری با یکدیگر پیدا می‌کنند. دانشگاه شریف هم مثل سایر دانشگاه‌های معتبر جهان از سال 1390 و با هدف تسهیل فرایند اشتغال نیروهای تحصیل‌کرده و متخصص، اقدام به برگزاری نمایشگاه کار نمود.

در این رویداد بزرگ، فرصت‌های فراوان کاری در اکثر زمينه‌های تحصيلی براي تازه فارغ التحصيلان، افراد با تجربه و حتی دانشجویان ارائه مي‌شود. هم‌چنین در حاشیه‌ی این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی چون رضایت شغلی، مصاحبه‌ی کاری، انتخاب شغل مناسب و … برگزار خواهد شد. شرکت بیش از 250 سازمان معتبر، تبادل بیش از 100 هزار رزومه بین کارجویان و کارفرمایان و در نهایت استخدام بیش از 1600 نفر نیروی متخصص که در 7 دوره برگزاری این نمایشگاه محقق شده است، نشان از موفقیت‌آمیز بودن این رویداد دارد.

امسال هم مثل سال‌های گذشته، هشتمین دوره نمایشگاه کار دانشگاه شریف در بازه زمانی 16 تا 18 مهر ماه، در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود. برای ثبت نام در این نمایشگاه کافی است به وبسایت جاب ویژن به عنوان سامانه نمایشگاه کار دانشگاه شریف مراجعه کنید. می‌توانید اطلاعات بیشتر را از طریق لینک‌های زیر بدست آورید:

[button color=”green” link=”https://goo.gl/UxzXnp” size=”big” align=”center” target=”_blank”]ثبت‌نام در نمایشگاه[/button]

[button color=”blue” link=”https://telegram.me/iranjobfair” size=”big” align=”center” target=”_blank”]کانال تلگرام نمایشگاه[/button]

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.