برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۴ تیر ۱۳۹۹

همایش عملکرد حوزه ارتباطی در دوران کرونا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دومین گردهمایی روابط عمومی‌های اکوسیستم فناوری و نوآوری با محوریت عملکرد حوزه ارتباطی در دوران کرونا سه‌شنبه دهم تیر ماه 1399 به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

گراف‌دی رویدادی در حوزه روابط‌عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم جمع آورد و زمینه‌ای برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند. این رویداد مستقل از دی ماه سال گذشته آغاز به کار کرده است. در این رویداد موضوع اصلی صحبت، ارتباط در دنیای کرونازده با حضور صاحب‌نظران و فعالان ارتباطی و روابط عمومی در حوزه‌های بهداشتی و فناوری است. همچنین دو کارگاه آموزشی تولید محتوا با مدرک مجتمع آموزش فنی و حرفه‌ای بامداد در کنار این همایش به صورت آنلاین برگزار می‌شود.
اشتراک‌گذاری و انتقال تجربه‌های ناب، به‌دست آوردن دانش و راهکارهای علمی برای به حداکثر رساندن فعالیت‌های ارتباطی، شبکه‌‌سازی برای تعامل هدفمند و مطلوب میان فعالان و دانشجویان، تلاش برای دستیابی به تفاهم و یکسان‌‌سازی ادبیات از مهم‌ترین اهدافی است که در گراف‌دی دنبال می‌شود.

جزییات و اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه حضور در همایش آنلاین و چگونگی ثبت‌نام در کارگاه‌ها در لینک زیر آمده است.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.