برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۲۸ آذر ۱۳۹۷

با همراهان دیجی‌کالا در یلدای شگفت‌انگیز آشنا شوید

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

یلدای دیجی‌کالا با حضور همراهان بزرگ و خوش نامش، شگفت‌انگیزتر برگزار می‌شود. افتخار داریم از همراهانمان در یلدای شگفت‌انگیز دیجی کالا تشکر کنیم و شما را با آنها و هدایای ویژه‌ای که برایتان در نظر گرفته‌اند بیشتر آَشنا کنیم:

علی بابا، باشگاه مشتریان بانک ملت، سایت سینماتیکت، نماشا، سکه، شیپور، ها‌ی وب، آسیاتک، بانک دی، بانک شهر، صبانت، سیب اپ و شاتل در کمپین یلدای شگفت‌انگیز به دیجی کالا یاری رسانده‌اند.

ایرانسل دو نوع هدیه برای مشتریان دیجی کالا در یلدای شگفت‌انگیز دارد:

با ثبت کد YISIM15 به میزان 15.000 تومان در خرید آی سیم از فروشگاه اینترنتی ایرانسل، تا سی ام دی ماه تخفیف خواهید گرفت و نیز با نصب اپلیکیشن «ایرانسل من» می‌توانید شانس خود را برای دریافت جایزه تنها با تکان دادن گوشی موبایل خود امتحان کنید.

چارخونه به عنوان بازار جامع محتوای دیجیتال، بستری فراهم کرده که تا پنجم دی ماه با شماره گیری کد *3*33*1#  و نصب و ثبت‌نام در نسخه اندروید چارخونه، مبلغ 10.000 تومان اعتبار هدیه دریافت کنید.

با ثبت کد TAP30DK، به میزان 10% تا سقف 3.000 تومان تا سی‌ام دی‌ماه در سفر خود با تپسی می‌توانید تخفیف بگیرید.

پارس آنلاین برای اولین خرید مشتریان جدید خود 72% تخفیف برای خرید شش ماه اینترنت 8 مگابیت بر ثانیه در نظر گرفته است که با ثبت کد تخفیف POL-YLD-97 در قسمت مربوط به مشتریان دیجی کالا در وب سایت پارس آنلاین، تا دهم دی ماه قابل دریافت است.

تا هفتم دی ماه از ریحون هم می‌توانید هدیه بگیرید. با ثبت کد تخفیف RHN-Yalda97، در اولین خرید 30% تا سقف 10 هزار تومان در سفارش آنلاین غذا در ریحون تخفیف دارید.

برای آنهایی که بازی دوست دارند بازی کوییز آو کینگز هم در کمپین یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا جایزه گذاشته است. با ثبت کد هدیه QoK-DK در بازی، 300 سکه از کوییز آو کینگز  هدیه بگیرید. اعتبار این هدیه تا ۳۰ آذر است.

پلاک تا پانزدهم دی ماه با ثبت کد تخفیف  dkpelak20، مبلغ 20  هزار تومان تخفیف برای تمامی خدمات (نظافت منزل، کارواش، خشکشویی و تعمیرات) به شما هدیه می‌دهد.

در صورت خرید نقدی با ثبت کد تخفیف dkyalda ، تا 28 اسفند ماه امسال،  25 هزار تومان برای خرید بیمه شخص ثالث از بیمیتو تخفیف بگیرید.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.