برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

دیگر رسانه‌ها۲۹ تیر ۱۳۹۸

پادکست روز اول نمایشگاه الکامپ 98

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

رادیو پل: دیجی‌کالا برای نخستین بار به همراه همه زیرمجموعه‌های گروه دیجی‌کالا در الکامپ شرکت کرده است تا ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با مخاطبان خود برقرار کند. در این نمایشگاه هسته اصلی دیجی‌کالا به همراه دیجی‌پی، دیجی‌کالا نکست، دیجی‌استایل، دیجی‌کالا فِرش، فیدیبو، ادرو و فاینال تارگت حضور داشتند و با ابزارهای تعاملی مخاطبان را با فعالیت‌های بخش‌های مختلف آشنا می‌سازند.

همچنین بخش منابع انسانی دیجی‌کالا در این نمایشگاه کارگاه‌هایی با هدف انتقال تجربه مدیران بخش‌های مختلف برگزار می‌کند. رادیو پل قصد دارد در طول نمایشگاه توضیحاتی در مورد مجموعه‌های گروه دیجی‌کالا ارائه دهد و با مدیران بخش‌های مختلف به گفتگو کند.

در این پادکست از دیجی‌پی و ارزش افزوده‌ای که برای گروه دیجی‌کالا دارد، خواهید شنید، درباره محصولات فیدیباکس و فیدیبوک  و برنامه‌هایی که دیجی‌کالا نکست پیش رو دارد، می‌شنوید. همچنین در بخش‌های دیجی‌کالا فِرش و دیجی استایل درباره شرایط متفاوت رساندن سفارشات می‌شنوید.

 

این مطلب اولین‌بار در رادیو پل منتشر شده و در اتاق خبر دیجی‌کالا بازنشر شده است.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.