برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

جشنواره‌ها۱۵ فروردین ۱۳۹۶

پدر، اولین قهرمان؛ فروش ویژه‌ی دیجی‌کالا به مناسبت روز پدر

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

۲۲ فروردین روز پدر است. به همین مناسبت فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا در روزهای ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ فروردین یک کمپین بزرگ برای فروش ویژه‌ی هدایای روز پدر برگزار می‌کند. در این چهار روز به دیجی‌کالا بیایید و با بیشترین تخفیف، هدیه‌ی‌ مناسب پدر عزیزتان را بخرید.

پدر شما چه شخصیتی دارد؟ فنی است یا هنرمند؟ مدرن است یا سنتی؟ آیا پدر شیک‌پوشی دارید؟ اصلا شاید پدر شما در جوانی ورزشکار بوده و هنوز اهل ورزش کردن است. به هر صورت مهم نیست چون پدر شما از هر تیپی که باشد، دیجی‌کالا یک عالمه هدیه‌ی خوب برای او تدارک دیده است. بنابراین دیگر در خرید هدیه‌ مناسب برای پدر خود مشکل نخواهید داشت و کار سخت انتخاب هدیه برایتان آسان می‌شود.

علاوه بر تیپ پدر، می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که دارید از بین صدها هدیه انتخاب کنید. هدیه‌های ارزان تا ۱۰۰ هزار تومان، هدیه‌های با قیمت متوسط بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان و هدیه‌های گران‌تر از ۳۰۰ هزار تومان در سه گروه پیش روی شما قرار می‌گیرند.

در این چهار روز حتما از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سر بزنید چون هر ۴ ساعت، چند هدیه‌ی مخصوص روز پدر به صورت همزمان در لیست کالاهای شگفت‌انگیز قرار می‌گیرند و می‌توانید هدیه‌ی مورد علاقه‌ی خود را با تخفیف باورنکردنی بخرید.

فرصت خرید بهترین هدیه‌های روز پدر را با بیشترین تخفیف از دست ندهید. ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ فروردین با کمپین فروش ویژه‌ی هدایای روز پدر به نام «پدر، اولین قهرمان» همراه شما هستیم.

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.