برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۲۲ آبان ۱۳۹۸

چالش دیجی‌پی برای توسعه محصولات فین‌تک

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

دیجی‌پی قصد دارد برنامک‌هایی (Mini- Apps) برای ارائه در سوپراپ DigiPay که یک برنامه‌ی کاربردی جامع مالی است، ایجاد کند. در این راستا برنامه‌ای به نام Digipay Fintech Challenge تعریف شده است که از تیم‌های ۱ تا ۳ نفره دعوت می‌کند تا در این چالش شرکت کنند.

تیم‌ها و افراد پس از شرکت در چالش آنلاین که حل یک Business Case از نظر فنی و کسب‌وکار است، دعوت می‌شود تا در این برنامه شرکت کنند و در دوماه آینده با همکاری نزدیک دیجی‌پی به دنیای فین‌تک قدم گذارند.

چالش آنلاین کسب‌وکار

این چالش یکی از موضوعات روز دنیای فین‌تک است و تیم‌های شرکت‌کننده یک هفته فرصت خواهند داشت تا برای این موضوع راه حل‌هایی ایجاد کنند. این راه‌حل‌ها شامل راهکارهای فنی مرتبط با کسب‌وکار است. در این چالش افراد یا تیم‌ها باید یک محصول را تا حد قابل قبولی بسازند و با API های ارائه شده راه‌حلی ارائه کنند که به درستی کار کند. در قسمت کسب‌وکار هم سوالاتی در رابطه با حوزه‌های مختلف کسب‌و‌کار مطرح می‌شود و نگاه افراد را نسبت به آینده کسب‌و‌کار بررسی می‌کند.

ملاک ارزیابی در این چالش آنلاین توانایی ساخت یک محصول و داشتن دید مناسب نسبت به کسب‌وکار است و پیشنهاد می‌شود به صورت تیمی و همکاری با افراد از تخصص‌های متناسب در این چالش شرکت کنید.

برنامه‌ حضور برای توسعه محصول

در این چالش، از افراد و تیم‌های برگزیده‌ مرحله‌ آنلاین که توانایی توسعه محصولی (Mini- app) بر پایه وب را در حوزه فیتنک دارند، دعوت می‌شود تا در دوره‌ای دو ماهه به توسعه محصول بپردازند و در تعامل با بازوی فین‌تک دیجی‌کالا، دیجی‌پی، آن را به بازار و مشتریان دیجی‌پی ارائه کنند.

موضوع و حوزه کاری محصول می‌تواند به دو صورت انتخاب شود:

۱) انتخاب از بین موضوعات و چالش‌های ارائه شده دیجی‌پی

۲) ارائه موضوع و تایید تیم اجرایی دیجی‌پی

امکانات طراحی چالش

امکاناتی که در این چالش در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت تا محصول خود را توسعه دهند به شرح زیر است:

فضای کاری اشتراکی در دیجی‌کالا نکست به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته

پایگاه مشتریان دیجی‌پی (Customer Base)

مربی‌گری فنی، توسعه کسب‌وکار و طراحی محصول

زیرساخت

خروجی چالش‌ها

تیم‌های محصول، نرم‌افزار و کسب‌وکار در این چالش به صورت منظم همراه شرکت‌کنندگان خواهند بود و نظرات خود را برای بهبود محصول ارائه خواهند کرد. تیم‌های اجرایی دیجی‌پی هم به صورت مستقیم همراه خواهند بود و راهنمایی لازم جهت توسعه محصولی در حوزه فین‌تک و پرداخت را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهند.

محصولاتی که در این دوره ایجاد شوند، می‌توانند در اپلیکیشن دیجی‌پی قرار گرفته و از درآمد ایجاد شده منتفع شوند (مدل همکاری به صورت تسهیم درآمد revenue share خواهد بود).

برنامه زمانی

مهلت ثبت‌نام: ۲۳ آبان

امتحان آنلاین: ۲۴ آبان- ۱ آذر

شروع برنامه و تیم‌سازی: ۵ و ۶ آذر

انتشار در دیجی‌پی: ۱‍ بهمن

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.