برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۶ بهمن ۱۳۹۵

چرا از دیجی‌کالا خودرو بخریم؟

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

زمانی که فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا کار خودش را با فروش گوشی همراه، دوربین و لپ‌تاپ آغاز کرد، خیلی‌ها تصور می‌کردند که چرا باید این کالاها را از دیجی‌کالا بخرند؟ سوال آن‌ها منطقی بود؛ چرا که کالا را نمی‌توانستند از نزدیک ببینند و لمس کنند. حالا که نزدیک به یک دهه از تولد دیجی‌کالا گذشته، خیلی‌ها خرید این کالاها را از دیجی‌کالا بدیهی می‌دانند و فکر می‌کنند ساعت‌ها اتلاف وقت در ترافیک و خیابان‌های شلوغ برای خرید یک گوشی همراه اصلا فکر خوبی نیست. آن‌ها بهترین اطلاعات را از دیجی‌کالا کسب می‌کنند و آگاهانه‌ترین انتخاب را به کمک این فروشگاه انجام می‌دهند.

امروزه تعداد زیادی از کالاها را می‌توانیم با چند کلیک از دیجی‌کالا بخریم و تجربه‌‌ای عالی از یک خرید هوشمندانه داشته باشیم. حالا که دیجی‌کالا خودرو می‌فروشد، شاید در ابتدا کمی محتاط باشیم و از خودمان سوال کنیم که “چرا باید خودرو را هم از دیجی‌کالا بخریم؟” جواب آن ساده است: «به همان دلیل که بقیه‌ی کالاها را از دیجی‌کالا می‌خریم.»

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

قیمت قطعی و شفاف

اگر بودجه‌ی مشخصی دارید و قصد دارید خودرو بخرید، دیجی‌کالا جای خیلی خوبی برای مقایسه‌ی مدل‌های مختلف و بررسی قیمت آن‌هاست. شفافیت قیمت و مقایسه‌ی قیمت‌ قطعی چند خودرو در کنار هم باعث می‌شود که دید بهتری درباره‌ی قدرت خرید خودتان پیدا کنید و انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

محتوای غنی و کسب اطلاعات کامل

به جز قیمت، تمام ابزارهایی که برای کسب اطلاعات درباره‌ی کالاها و مقایسه‌ی بین آن‌ها در دیجی‌کالا وجود دارد برای خودرو هم قابل استفاده است. با کلیک روی هر خودرو می‌توانید شرایط گارانتی، گالری عکس، ویدیوی معرفی، چکیده‌ای از توصیف، نقد و بررسی تخصصی و نقاط قوت و ضعف خودروها را ببینید. درست مثل هر کالای دیگری در دیجی‌کالا، می‌توانید جدول مشخصات فنی کامل را برای هر خودرو مشاهده کنید و نظرات کاربران را هم بخوانید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌005

مقایسه‌ و انتخاب آگاهانه

دیجی‌کالا جایی است که بدون نیاز به جستجوی سایت‌های مختلف می‌توانید همه‌ی اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک خودرو را به صورت یک‌جا ببینید. بعلاوه می‌توانید دو یا چند خودرو را با هم مقایسه کنید و خیلی آگاهانه‌تر سراغ انتخاب درست بروید. اصلا شاید فقط به خودرو علاقمند هستید و قصد خرید ندارید؛ پس سعی کنید از دنیای خودروی دیجی‌کالا لذت ببرید!

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

تجربه‌ی خرید آسان و رهایی از پیچیدگی‌ها

پس از رسیدن به انتخاب صحیح و آگاهانه، نوبت به خرید می‌رسد. این دقیقا جایی است که باعث می‌شود لذت تجربه‌ی خرید هوشمندانه را احساس کنید. زمانی که پس از اتمام فرایند کوتاه خرید دیگر لازم نیست کاری انجام بدهید و تقریبا همه‌کار به صورت خودکار انجام می‌شود. در مطلب «راهنمای خرید خودرو از دیجی‌کالا» که در ادامه‌ی این پرونده منتشر می‌شود، می‌توانید به تفصیل درباره‌ی آن بخوانید. خرید یک خودرو از دیجی‌کالا خیلی سخت‌تر از خرید یک گوشی هوشمند از این فروشگاه نیست. «تحویل سریع»، «آرامش خیال» و «رها شدن از بیشتر دردسرهای رایج خرید خودرو» تنها بخشی از نکات مثبت خرید خودرو از دیجی‌کالا است.

بنابراین اگر چه خودرو کالایی در ابعاد بزرگ، گران‌قیمت و سرمایه‌ای است، ولی حالا خرید آن به صورت اینترنتی و با چند کلیک ساده میسر شده. کافیست با محتوا و ابزارهایی که دیجی‌کالا ارایه می‌دهد به انتخابی آگاهانه برسید و سپس با چند کلیک فرایند خرید را به پایان برسانید. خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن با ماشین حمل جلوی منزل شما می‌آید. تجربه‌ای لذت‌بخش از یک خرید هوشمندانه…

telegram_ad2_1

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.