برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

رویداد‌ها۲۴ تیر ۱۳۹۷

حمایت دیجی‌کالا از رویداد اینوتِکس تَلِنت

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری موسوم به «اینوتکس ۲۰۱۸» از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار شد. پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور به‌ عنوان متولی این رویداد بین‌المللی امسال با همراهی فعالان بخش خصوصی میزبان بیش از 350 مشارکت کننده از اجزای مختلف اکوسیستم استارتاپی از جمله استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان بود.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با نام INOTEX تاکنون 6 دوره در ایران برگزار شده است. این نمایشگاه بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدف‌گذاری کرده‌اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری روی طرح‌ها و استارتاپ هاست.

همزمان با برگزاری نمایشگاه رویدادهای مختلفی در طبقه بالای نمایشگاه، سالن مهتاب، برگزار شد. یکی از این رویدادها رویداد اینوتکس-تلنت بود. در رویداد یک روزه اینوتکس-تلنت، سری شهر هوشمند، دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با شرکت‌های بزرگ آشنا شدند. در حین این رویداد، جوانان با نمایندگانی از سازمان‌ها ملاقات داشتند و توانایی‌های خود را برای دستیابی به مشاغل مناسب تقویت کردند.

دیجی‌کالا با هدف جذب نیروی با استعداد و اجرای مسئولیت اجتماعی خود برای آموزش قشر جوان در رویداد اینوتکس تلنت که در روز پنجشنبه 14 تیرماه برگزار شد به‌عنوان اسپانسر حضور داشت. در این روز دانشجویان و تازه فارغ التحصیلان با شرکت‌های بزرگ از جمله دیجی‌کالا آشنا شدند. در حین این رویداد، متقاضیان کار با نمایندگان دیجی کالا ملاقات کردند و توانایی‌های خود را برای دستیابی به مشاغل مناسب تقویت کردند. متقاضیان برای انتخاب مسیرهای شغلی مختلف بازخوردهای را از طرف نمایندگان دیجی‌کالا دریافت کردند.

[images type=”grid” cols=”two”]
[image link=”422205″ image=”422205″]
[image link=”422207″ image=”422207″]
[/images]

این رویداد از ساعت 15:30 چهاردهم تیرماه با حضور 7 میز 4 نفره از شرکت‌های مختلف شروع و تا پایان ساعت 19:00 ادامه داشت.  نمایندگان تیم جذب دیجی‌کالا در 5 میز به‌ عنوان داور حضور داشتند و فرصت‌های شغلی خود را معرفی کردند، پس از آن با اعلام تسهیلگر شرکت‌کنندگان در هریک از میزها حضور پیدا کردند و برگه مصاحبه خود را در اختیار هر یک از مصاحبه‌کنندگان قرار دادند و در 10 دقیقه خود را طبق تمرینی که در همین رویداد یاد گرفته بودند، معرفی کردند و پس از آن بازخورد میگرفتند. برگه‌های مصاحبه که شامل ارزیابی داوران از نحوه معرفی، شغل های پیشنهادی و نقاط ضعف و قوت شرکت‌کننده بود به همراه اطلاعات تماس داور در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.