برای تجربه بهتر در این وبسایت، لطفا از صفحه نمایش بزرگتر استفاده کنید.

اطلاع رسانی‌ها۰۷ مرداد ۱۳۹۸

گفتگوی پادکست 10 صبح با بنیانگذاران دیجی‌کالا

about digikala groupabout digikala groupabout digikala group
about digikala group0 دقیقه وقت خواندن

پادکست 10 صبح، پرشنونده‌ترین پادکست تخصصی مدیریت، کارآفرینی و استارتاپ‌ها به زبان فارسی است و امید اخوان و میثم زرگرپور، بنیانگذاران و میزبانان این پادکست هستند. در قسمت‌های 35 و 36 فصل دوم پادکست 10 صبح، امید اخوان با سعید محمدی و حمید محمدی، بنیانگذاران دیجی‌کالا در خصوص تجربه رشد مقیاس‌پذیر دیجی‌کالا  گفتگو می‌کند. در این گفتگو به موضوعاتی مانند نحوه مدیریت دیجی‌کالا، نقش دیجی‌کالا در کارآفرینی، اهمیت برندینگ و … پرداخته شده و در ادامه، بنیانگذاران دیجی‌کالا در مورد تجربه‌ها و درس‌های آموخته در 13 سال گذشته، جذب سرمایه و فعالیت‌های امروز کسب و کارهای گروه دیجی‌کالا صحبت می‌کنند.

تاکنون نزدیک به 60 قسمت از این پادکست با موضوعاتی مانند راه اندازی و مدل بیزنس استارتاپ‌ها، جذب سرمایه و رشد مقیاس‌پذیر منتشر شده است. در برخی از قسمت‌ها با بنیانگذاران و مدیران ارشد استارتاپ‌های موفق برای انتقال تجربه آنها گفتگو شده است.

برای شنیدن پادکست ۱۰ صبح، عبارت «۱۰ صبح» را در اپلیکیشن‌های پادکست مانند Castbox, Apple Podcast, Google Podcast جستجو کنید یا به اینستاگرام پادکست با شناسه @10ampodcast مراجعه کنید.

 

اخبار مرتبط

برای استفاده از مطالب وب‌سایت درباره گروه دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت گروه تجارت الکترونیک دیجی‌کالا است.